יש לכם מכשיר ישן? הוואטסאפ יפסיק לפעול

אפליקציית המסרים הפופולרית הודיעה כי עד סוף השנה הלועזית בעוד כחודש בעלי מכשירים ישנים יזדקקו לרכוש מכשיר חדש אם ירצו להמשיך ולהשתמש בוואטסאפ (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

יש לכם מכשיר סמארטפון ישן? הווטאסאפ צפוי להפסיק לעבוד אצלכם בתקופה הקרובה. על פי הודעת החברה, מכשירים ישנים כבר לא יוכלו לתמוך באפליקציה בקרוב והיא תפסיק לעבוד בהם. אם יש לכם אייפון 3GS, ווינדוז פון 7 או גרסאות הפעלה 2.1 ו-2.2 של אנדרואיד - הגיע הזמן להיפרד מוואטסאפ, שכן בקרוב מאוד לא תוכלו לשלוח או לקבל הודעות.

חברת וואסטאפ הודיעה לראשונה על ההתפתחות כבר לפני כמה חודשים, ובהודעה רשמית מסרה כי השינויים החדשים שימנעו מהאפליקציה לעבוד במכשירים ישנים יוטמעו לפני תום השנה למניינם שתסתיים בעוד פחות מחודש.

החברה המליצה לכל המשתמשים שמחזיקים בטלפונים ישנים לנסות ולרכוש מכשיר חדש לפני 1 בינואר 2017. "אם אתם משתמשים באחד מהמכשירים שצוינו, אנחנו ממליצים לשדרג לגרסה מתקדמת יותר של אנדרואיד, אייפון או ווינדוז פון לפני סוף 2016 כדי להמשיך ולהשתמש בוואסטאפ", נכתב בבלוג של החברה כבר בחודש פברואר.

מאז עדכנה החברה פרטים נוספים, ובין היתר הודיעה כי התמיכה במכשירי בלקברי תימשך עד יוני 2017, ככל הנראה בתגובה ללחץ רב מצד משתמשים. עם זאת, בעוד כחצי שנה לא יתמכו כל מכשירי הבלקברי באפליקציה, אפילו גרסאות חדשות יחסית של המכשיר, כמו בלקברי 10.

וואטסאפ, שנמצאת בבעלותה של חברת פייסבוק שרכשה אותה בסכום עתק, מסרה בזמנו כי המהלך נועד כדי לוודא שהפלטפורמה מוגנת יותר וכדי "לשים דגש גדול יותר" על מאפיינים חדשים ככל הנראה דוגמת שיחות הווידאו אותם השיקה וואטאסאפ לאחרונה. "כשהתחלנו את וואטסאפ ב-2009, השימוש בטלפונים הניידים נראה שונה לגמרי מאיך שהוא נראה היום", נכתב מטעם החברה בבלוג בפברואר. "האפ סטור היה רק בן כמה חודשים. לכ-70% מהסמארטפונים שנמכרו באותה התקופה היו מערכות הפעלה של בלקברי ונוקיה. מערכות הפעלה של גוגל, אפל ומיקרוסופט - שכיום מהוות 99.5% מכלל המכירות - היו מותקנות בפחות מ-25% מהמכשירים הניידים שנמכרו באותו הזמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר