חסד במקום להבות

האם שאיבדה שבעה ילדים בשריפה יוזמת הקמת מרכז חסד להנצחתם

גייל ששון, שאיבדה שבעה מילדיה בשריפה המזעזעת בברוקלין לפני כשנה וחצי, יוזמת הקמת מרכז הנצחה לזכרם. "אני מבקשת להסתכל קדימה, לעסוק בחיובי" היא אומרת (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גייל ששון (במרכז) עם ילדיה ואמה (צילום: אלבום משפחתי)

המיזם של ניצולת השריפה: גייל (גילה) ששון מתקשה שלא להיזכר מידי ערב במראות הקשים של אותו ליל שבת נורא בו איבדה תוך דקות ספורות שבעה מילדיה.

גייל עצמה נפצעה באורח קשה ועד היום מתמודדת עם הכוויות והצלקות לצד הצרידות שמלווה אותה בגרונה בשל שאיפת העשן הסמיך לריאות. אך הפציעות הפיזיות של הגברת ששון הינן כאין וכאפס לעומת הכאב הרגשי הנורא והאיום.

אירוע השריפה התרחש בליל שבת 21 במרץ 2015, כאשר להבות כילו את הבית בברוקלין בו דרו באותה העת האם יחד עם שמונת ילדיה.

השריפה פרצה כתוצאה מקצר בעקבות שימוש בפלטה החשמלית של שבת. גברת ששון בגבורה ובאומץ קפצה אל תוך הלהבות והעשן וניסתה להציל את ילדיה. "אני מבקשת להסתכל קדימה, לעסוק בחיובי, בבנייה, ביצירה" אומרת ששון וחושפת כי היא מתכננת להקים מרכז זיכרון לשבעת ילדיה.

קברי הילדים במלאות שנה לאסון (צילום: זהר רווס)

הפרוייקט של גברת ששון הינו הקמת מרכז למשפחות בשטח בו היה ממוקם ביתם שנשרף ועלה בלהבות. "הבית החדש יהיה מרכז הנצחה עבור שבעת הילדים" אומרת ששון בעיניים נוצצות כשהיא מספרת על החלום.

את המרכז יעטרו שבעה עמודים לזכרם של שבעת הילדים. "אני רוצה שהמקום ייראה כמו מוזיאון עם תמונות של הילדים שלי והצעצועים והציורים האישיים שלהם" היא אומרת ומבקשת שרוחם של הילדים הקטנים שלא זכו לפרוח תחייה את הבית המיוחד "שיהפוך לבית של חסד ועזרה לכלל ולפרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר