הטור השבועי

אלף חוטאים עדיפים על פמיניסטית אחת // דב הלברטל

הציונות הדתית שותקת מול פרץ הפמיניזם הקלוקל הזה. כי למעשה נשות הציונות הדתית כבר מזמן השתלטו על התודעה בציבוריות הדתית, והפכו את הגברים במגזר לסמרטוטים (דעות)

עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

חבר כנסת מהבית היהודי נחשד במעשים לא ראויים. את הנושא חשפה ברבים, בעזות ובחוסר צניעות אופייניים, פמיניסטית, פעילה בבית היהודי, רודפת פרסומת. כי אי אפשר להסביר אחרת את היטפלות החוזרת ונשנית דווקא לנבחרי ציבור מפורסמים, אלא רק ביצר ההתבלטות של נשות הבית היהודי, המושפעות מהאווירה של הרחוב החילוני.

בתוך זמן קצר, התקשורת החילונית התנפלה על הנושא, וראיינה כל מיני פמיניסטיות דתיות. אחת מהן, כבר קראה מיד לפיטוריו של חבר הכנסת.

גם אם חבר הכנסת עבר על כל המיוחס לו, הייתי ממליץ לו שלא להתפטר בשום אופן. עדיפים אלף כמוהו בכנסת, על חברת כנסת פמיניסטית אחת ממרץ, שרודפת את כל קודשי ישראל.

אבל לדידן של הפמיניסטיות הדתיות, עדיף שחבר כנסת, ירא שמים ויודע ספר, יתפטר, אפילו כשלא הוכחה אשמתו, ואילו כל חברות הכנסת הכופרות בעיקר, יישארו על מכונן. זה הלך המחשבה של נשות הציונות הדתית המתחדשת.

אחת הפמיניסטיות הדתיות, רודפת פרסומת צעירה נוספת, הסבירה בעזות פנים, מדוע קיימת לדעתה התדרדרות בענייני הצניעות בקרב האנשים הדתיים. היא טענה שהסיבה המרכזית לכך היא, שמדברים יותר מדי על ענייני צניעות והפרדה בין בנים לבנות, מתנגדים לשירת נשים ומתנגדים לגיוס בנות לצבא.

לא יאומן לאן הגיעה הציונות הדתית. לאיזה שפל. מי היה מאמין, שתקום אישה דתית ותתלה את חוסר הצניעות בכך שמדברים על נושאי צניעות ומתנגדים לגיוס בנות לצבא. ובכלל, מי היה מאמין שאישה דתית תביע דעת תורה בתקשורת, ברבים, ותחנך את הציבור הדתי בענייני צניעות. פשוט מדהים.

והציונות הדתית שותקת מול פרץ הפמיניזם הקלוקל הזה. כי למעשה נשות הציונות הדתית כבר מזמן השתלטו על התודעה בציבוריות הדתית, והפכו את הגברים במגזר לסמרטוטים. הן המובילות שם את דעת הקהל. ממש מעוררות פחד ויראת הרוממות.

הן קונות ויותר השפעה בתקשורת הדתית והכללית, בתקשורת האלקטרונית והכתובה. הן מנצלות את השפעתן זו, להטיל ארס והרס בדת היהודית. פעם דיבורים על התגייסות לצבא של אישה דתית, היו כמעט בגדר טאבו. היום, מי שייצא שם נגד זה, מיד יואשם בהדרת נשים.

הן פתאום חברות בכל מיני פורמים. פורום תקנה. פורום המפלגה. פורום נשות הציונות הדתית. פורום קולך. פורום הבית היהודי. ומי שרק יעז לצאת נגדן, ייחשב לנפולת דתית של נמושות.

זו הסיבה שאסור לחבר הכנסת להתפטר, ולשחק בכך לידיהן הנלוזות של הפמיניסטיות ממחנהו. הוא עדיף עליהן עשרת מונים. הוא צריך לבוז להן. כי הן אלה שהורסות את מגזרו, לא הוא. אלף חוטאים כמוהו, עדיפים על פמיניסטית אחת מהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר