הקטל בכבישים

ארבעה צעירים נהרגו בתאונת דרכים מחרידה בכביש 431

ארבעה בני אדם נהרגו הלילה בתאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב בכביש 431. צוותי מגן דוד אדום קבעו את מותם במקום בעקבות אופי הפציעות הקשה. צפו בתיעוד מהזירה הקשה (חדשות, בארץ)

ארכיון (צילום: כיבוי והצלה)

הקטל בכבישים: ארבעה בני אדם נהרגו הערב (ראשון) בתאונת דרכים קשה שאירעה בשעה האחרונה בכביש 431 סמוך למחלף נס ציונה לכיוון דרום. צוותי כיבוי אש חילצו מהרכב את שלושת ההרוגים ופרמדיקים של מגן דוד אדום נאלצו לקבוע את מותם. מחקירה ראשונית עולה כי אחד הרכבים איבד מסיבה שאינה ברורה את השליטה על כלי הרכב.

אריה מנדלזון, ראש סניף איחוד הצלה בבאר יעקב שהגיע ראשון לזירה, דיווח כי נקבע מותם של הארבעה עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבלו. נסיבות ואופי התאונה בבדיקה.

ממד"א נמסר כי "מדובר ברכב פרטי שהתנגש בעוצמה ברכב מסחרי שחנה בצד הדרך. פאראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של 4 צעירים בשנות ה-20".

פאראמדיק מד"א מאיר ולדר מספר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב מעוך לחלוטין כשבתוכו לכודים 4 צעירים בשנות ה- 20, הם היו מחוסרי הכרה עם פגיעות קשות, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי תוך חילוצם מהרכב, אך הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

זירת התאונה (צילום: כב"ה)

מכיבוי והצלה נמסר כי צוותי כיבוי וחילוץ מראשון לציון ורמלה פועלים לחילוץ מס לכודים מת.ד קשה בכביש 431. "מדובר בתאונה קשה מאוד והצוותים פועלים עם כלי הידראולים לחלץ את הלכודים".

זירת התאונה (צילום: כב"ה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר