קרן קושנר תמכה במוסדות ביהודה ושומרון

קרן קושנר, שמפעילה משפחת חתנו של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ, תרמה מליונים למוסדות ביהודה ושומרון. בין המוסדות: גם הישיבה ביצהר (חדשות, בעולם)

ג'ארד קושנר (צילום: שאטרסטוק)

עיון בדיווחי המס של קרן השייכת למשפחתו של ג'ארד קושנר, חתנו ויועצו הנאמן של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ, מעלה כי הקרן תרמה בשנים האחרונות עשרות אלפי דולרים ואף יותר לארגונים ומוסדות ביהודה ושומרון. כך מדווח "הארץ".

על פי הדיווח, בין השנים 2010-2014 תרמה הקרן בכל שנה כמה מיליוני דולרים למטרות צדקה באמצעות קרן צ'ארלס וסריל קושנר, בין המוסדות הבולטים הנחשבים למוסדות המשתייכים לציונות הדתית נמנים "ישיבת בית אל" "קרן עציון" התומכת בישיבת הר עציון, קיבוץ מגדל עוז ומכללת הרצוג, מוסד להכשרת מורים - כולם בגוש עציון.

הרשימה כוללת מוסדות רבים נוספים הממוקמים ביהודה ושומרון ומזוהים עם הציונות הדתית, גוף אחר שקיבל תרומה מקרן קושנר בשנים האחרונות, הוא ישיבת "עוד יוסף חי" ביצהר.

יצויין, כי הקרן אינה תומכת רק במוסדות ביהודה ושומרון אלא גם במוסדות יהודיים בארץ דוגמת בית החולים שערי צדק צה"ל התזמורת הפילהרמונית, האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל , איחוד הצלה, בית החולים מעייני הישועה ועוד.

המדיניות הדי ברורה של משפחת קושנר עשויה להשפיע לא מעט על מדיניותו של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ. בקרב מתיישבי יהודה ושומרון נושמים לרווחה מאז בחירתו של טראמפ לאחר שנים בהם חשו דחויים - בתקופת שלטונו של הנשיא היוצא ברק אובמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר