"כולם פרו ביבי"

נתניהו נשאל על התקשורת ופצח בסטנדאפ • צפו

המאבק של נתניהו בתקשורת הפך גם לסטנדאפ של ראש הממשלה אתמול בכנסת כאשר נשאל האם הוא באמת חושב שהתקשורת עוינת כלפיו • צפו בתיעוד המשעשע (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת; תמונה: מרים אלסטר - פלאש 90)

לא רק ראש ממשלה: בנימין נתניהו חשף אתמול (שני) בכנסת יכולות סטנדאפ לא רעות כלל. עם סיום דבריו בפתח ישיבת הסיעה, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו, ליחסה של התקשורת כלפיו. נתניהו נשאל על ידי אחד העיתונאים שנכחו במקום האם הוא באמת חושב שהתקשורת עוינת אותו.

כשהוא עוטה על פניו ארשת רצינית, חזר נתניהו על דבריו מפורום סבן, אך הפעם בעברית: "פתחתי את ערוץ 10 וראיתי- הכל פרו ביבי! פותח חדשות הכל פרו ביבי, סאטירה, רכילות, המגזין תומכים לא רק בי אלא גם ברעייתי ובילדיי".

לדברי נתניהו, הוא רצה לראות אם מדובר במשהו חריג ואמר כי הוא מיד פתח את ערוץ 2 וגם שם "הכל פרו ביבי! אולפן שישי, 5 פאנליסטים, אולי מישהו אחד יהיה נגדי, כולם בעדי, הכל פרו ביבי! גם גל"צ. זה מתחיל להיות מביך", אמר נתניהו לקול צחוק הנוכחים.

בסיום דבריו התייחס נתניהו גם ברצינות לסוגיית התקשורת ואמר: "ועכשיו ברצינות – התקשורת בישראל אין חופשית ממנה בכל העולם והיא תוקפת את רה"מ יותר מכל תקשורת בעולם, אבל זכותם של אנשים להגיד מה שהם רוצים. אבל חופש הביטוי לא שמור רק לעיתונאים, זכותו גם של רה"מ לבקר את הכיסוי התקשורתי המגמתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר