מכתב חריף

הרבי שהפך למשותק: ילדים מתקלקלים - בגלל הנתק מההורים

הרבי מקאלוב, שמשותק בכל חלקי גופו, יוצא במכתב חריף נגד נתק בין אבות וילדיהם וקורא לחזק את הלימוד השבועי. "עשיו לא עשה תשובה - בגלל שאביו יצחק היה עיוור (חרדים,בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבי מקאלוב והמכשיר דרכו הוא מתקשר. ארכיון (באדיבות המצלם)

במסר מיוחד שמשגר האדמו"ר מקאלוב המשותק בחלקי גופו ומתקשר רק באמצעות העיניים ותוכנה מיוחדת שהוצמדה לו, הוא מתייחס לקשר בין אבות וילדיהם וטוען כי הסיבה לילדים שנושרים מהדרך היא נתק בינם לבין האבות.

הרבי מקאלוב ידוע כמי שהסתובב ברחבי העולם במשך שלושים וחמש שנה בכדי לחזק יהודים בתפוצות ישראל. בשנים האחרונות פועל הרבי למען ילדי צרפת וכעת כאמור החליט להביא את זעקת הילדים שאינם בקשר מספיק חזק עם הוריהם - בין השאר במכתב שכתב למוסד "אבות ובנים" שהוא נמנה על מייסדיו.

הרבי מקאלוב בברזיל, לפני שחלה והפך למשותק (באדיבות המצלם)

"ראוי לידע, שמלבד התועלת שבעצם הלימוד, יש בזה תועלת גדול מאד לחזק הקשר בין אבות לבנים, אשר בזמנינו ענין זה צריך תיקון גדול, כמו שהבחנתי מתוך דיבור עם אבות ובנים ברחבי העולם במשך השנים האחרונות, שכתשעים-אחוז מהורים אין להם הקשר הראוי עם צאצאיהם".

בהמשך המכתב, מוסיף האדמו"ר: "גודל הנחיצות שיהיה קשר טוב וחזק בין אבות לבנים, שבזה יכולים לשמור בדרכי נועם על כל מעשיהם, ובפרט על הענין שלא יתחברו לחברים רעים". לדעת האדמו"ר, הנתק הוא בין הגורמים העיקריים להידרדרות צעירים בימים אלו, "יכולים להתחבר ולהתקשר בקלות ובחוזק לכל מיני חברים באמצעות כלים שונים".

הרבי מקאלוב עם יהודים בארצות הברית (באדיבות המצלם)

הרבי מוסיף במכתבו ואומר כי "מה שרואים בפרשיות שבועות אלו - שעשיו לא עשה תשובה כמו ישמעאל, כי אביו יצחק אבינו ע"ה היה סומא ולא ראה שהוא מרמה אותו ומתחבר לחברים רעים שבשדה, והם עיכבו אותו מלעשות תשובה".

האדמו"ר קורא לסיום להורים להתמיד בלימוד עם ילדיהם, "אף כשהוא טרוד מאד, יש להמשיך הקשר הטוב לכל השבוע, ולא להיות כסומא בתוך ביתו, רק להשגיח על בני ביתו, ולהנחיל להם מסורת ישראל בגישה חיובית עם דברי שבח ואהבה, שאז לא יחפשו אהבות זרות".

בישראל (באדיבות המצלם)

המכתב המיוחד של הרבי תורגם לשש שפות שונות, ומתפרסם בימים אלו ברחבי הריכוזים היהודיים בארץ ובעולם ביוזמת "אבות ובנים".

שמו של האדמו"ר לתפילה: רבי משה בן רייזל לרפו"ש בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר