פעם שניה תוך שבוע

כלי טיס תקפו את שדה התעופה בדמשק

כלי טיס בלתי מזוהים תקפו הלילה את שדה התעופה הצבאי אל-מוזה שליד דמשק. רשת 'אל-מיאדין' המזוהה עם חיזבאללה דיווחה כי מדובר בתקיפה ישראלית מהמרחב הלבנוני (חדשות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כלי טיס בלתי מזוהים תקפו הלילה (רביעי) את שדה התעופה הצבאי אל-מוזה שליד דמשק, בירת סוריה - כך דיווחו כלי תקשורת ערביים. על פי הדיווחים, שריפות פרצו בשדה. בשלב זה לא ידוע למי שייכים כלי הטיס התוקפים.

על פי דיווחים אחרים בכלי תקשורת לבנוניים וערביים שלא אומתו, מדובר במטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי שהפציצו הלילה משלוח נשק שעשה את דרכו אל חיזבאללה בשדה התעופה הצבאי אל-מאזה, הנמצא בסמוך לדמשק.

רשת "אל-מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה דיווחה הבוקר כי ישראל היא זו שתקפה הלילה מוצבים בשדה התעופה "אל-מזה" באזור דמשק.

לפי הדיווח של הרשת, התקיפה בוצעה מהמרחב האווירי הלבנוני ובעקבות התקיפה, נשמעו פיצוצים במשך כמחצית השעה.

לפני שבוע בלבד דיווחה התקשורת הערבית מדווחת כי חיל האוויר הישראלי תקף מוצב של הצבא הסורי בדמשק, בירת סוריה, כמו כן הותקפה שיירת נשק של ארגון חיזבאללה בסמוך לכביש המהיר שמוביל מדמשק לביירות, בירת לבנון.

לפי הדיווחים ברשתות החברתיות השונות, בליל ד' שעבר, בשעה 1:15 בלילה נשמעו ארבעה פיצוצים באזור דמשק, לטענת המדווחים - בשל תקיפה ישראלית שכוונה לעבר מוצב של הצבא הסורי.

עיתון "א-ראי אל-יום" שיוצא בלונדון מצטט גורמים שטענו כי מדובר בארבעה טילים שנורו בשתי תקיפות. לטענתם, התקיפה הראשונה פגעה במצבור תחמושת בחטיבה 38 של דיביזיה 4 בצבא סוריה והתקיפה השנייה פגעה במספר רכבים ליד הכביש המהיר שמחבר בין ביירות לדמשק.

הגורמים העריכו כי הרכבים שעלו באש והיו יעד לתקיפה הם חלק משיירת נשק של חיזבאללה.

רשת הטלוויזיה הממלכתית בסוריה אישרה מיד לאחר התקיפה בשבוע שעבר כי חיל האוויר הישראלי אכן תקף יעדים בשטחה של סוריה. על פי הדיווח הסורי נורו שני טילים בתקיפה, אך לא היו נפגעים. מוקדם יותר דיווחו כלי תקשורת ערביים כי ישראל ביצעה שתי תקיפות באזור דמשק, אחת מהן פגעה במחסן נשק של הצבא והשנייה כוונה אל שיירת כלי רכב של חיזבאללה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר