ציוץ מאיים

צה"ל העלה את מפת היעדים שלו בלבנון, שעות לפני התקיפה המדווחת

כמעט עשרת אלפים יעדי תקיפה פוטנציאליים על אדמת לבנון, פרוסים על פני המפה הצפופה שצייצה אתמול, "במקרה", בחשבון הטוויטר הרשמי של צבא הגנה לישראל (צבא וביטחון)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המפה (צילום: מתוך @idfonline בטוויטר)

אתמול, שעות מועטות לפני שהתפרסם הדיווח על תקיפת חיל האוויר בסוריה, פרסם צה"ל בעמוד הטוויטר הרשמי שלו מפה החושפת את כמות המטרות שלו כיעדי תקיפה עתידיים בלבנון, במידה ויפרוץ עימות עם חיזבאללה.

במפה ישנם קרוב ל-10.000 מטרות הפרוסות על פני כ-200 עיירות וכפרים שלפי המודיעין שמספק אמ"ן הפכו למתחמים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה. המפה לא כוללת עוד יעדים אזרחיים ותשתיות מרכזיות בלבנון, שכבר הוצהר לא פעם על ידי גורמים ישראליים רשמיים כי גם הם יותקפו בבוא העת - כדי להפעיל לחץ על הממשל הרשמי במדינה, המשמשת הלכה למעשה כבובת מריונטה של חיזבאללה שכוחו הפוליטי הולך ומתעצם משנה לשנה.

לפי טענות ישראליות שהושמעו באופן רשמי באזני דיפלומטים זרים שהתארחו בישראל, על אף שחיזבאללה משקיע את רוב מאמציו במלחמת האזרחים בסוריה לצד הנשיא אסד וכוחות איראניים מאומנים, הוא ממשיך במקביל להתארגן ללחימה מול ישראל על ידי הצטיידות בחימוש יעודי לצורך כך.

ישראל מצידה, שולחת מפעם לפעם, בהתאם למודיעין העדכני שבידיה, את מטוסי חיל האוויר לביצוע תקיפות על משלוחי נשק מסוריה לחיזבאללה - כפי שנטען היום שביצעה אמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר