פרסום ראשון

גורמים ליטאים פועלים לחידוש המאבק במנחם כרמל וב'בר כל'

גורמים במגזר הליטאי מתכננים לחדש את המערכה נגד איש העסקים מנחם כרמל, בעל רשת 'בר-כל', בטענה כי שובר את החרם הפרסומי נגד 'הפלס'. כרמל: "לא שמעתי מיזה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם כרמל (צילום ארכיון: אורי כהן)

המאבק הליטאי: גורמים במגזר הליטאי מתכננים לחדש בימים הקרובים את המערכה הציבורית, נגד איש העסקים החרדי מנחם כרמל, בעל רשת המרכולים 'בר-כל' - כך נודע ל"כיכר השבת".

החלטה ברוח זו התקבלה אמש (שלישי) לאחר ישיבות ממושכות שהתקיימו על ידי עסקנים בולטים במגזר הליטאי המקורבים לבתי גדולי ישראל, לאחר שלטענתם, בירורים שנעשו העלו כי איש העסקים מנחם כרמל הוא שעומד בחוד המאבק לשבירת החרם הפרסומי על עיתון 'הפלס'.

המדובר בחרם עליו החליטו גדולי ישראל מרנן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושר התורה הגר"ח קניבסקי, חרם שעד עתה נשמר בקפדנות על ידי המפרסמים ומשרדי הפרסום במגזר החרדי, אך לאחרונה הוא נפרץ כאשר רואים יותר ויותר חברות שמפרסמות בעיתון, כפי שאירע עם חברת 'טעמן', שלפי גורמים ב'הפלס', המודעה שפורסמה הוזמנה ואושרה לפרסום באופן רשמי על ידי חברת טעמן.

כזכור, אמש נחשף ב'כיכר השבת' כי חברת 'טעמן' יצאה בהבהרה רשמית והתנערה מהפרסום שהופיעה ב'הפלס'. בהבהרה מטעם החברה נכתב: "הבהרה לכל השואלים: חברת טעמן מזון לא פרסמה בחודשיים האחרונים בשום עיתון, גם לא ביום שישי האחרון ומה שפורסם, לא פורסם על ידינו ברכת חנוכה שמח. טעמן שיווק מזון בע"מ".

מנגד, בתגובה שקיבלנו ממחלקת המודעות של עיתון "הפלס" נמסר כי מדובר בהשמצה חסרת כל בסיס. לדבריהם, "המודעה הוזמנה ואושרה לפרסם באופן רדשמי על ידי חברת טעמן. האישור נמסר ע"י מנכ"ל טעמן בדוא"ל שנשלח בכ"ג בחשון תשע"ז 24 לנובמבר 2016, והמודעה הועברה על מנת לפרסמה בעיתוון הפלס בדוא"ל שנשלח ביום כ"ו בחשון תשע"ז 27 בנובמבר 2016, ע"י מנהל מחלקת הפרסום של טעמן. הדברים מתועדים בהתכתבות דוא"ל שמתועדת במשרדי עיתון הפלס".

גורמים מרכזיים בציבור הליטאי מאשימים את מנחם כרמל בעל רשת המכולות 'בר כל' כמי שעומד מאחורי העברת המודעות להפלס "תוך שימוש בלתי מורשה" של החברות ומבהירים כי בימים הקרובים צפויה להתפתח מערכה ציבורית חריפה תוך קריאה ברורה ומחודשת להימנע מלחזק את בר כל על ידי רכישה ברשת המכולות.

בתגובה ל"כיכר השבת", אומר איש העסקים מנחם כרמל כי הוא לא מגיב ולאחר מכן הוסיף "אף אחד לא טען נגדי, לא שמעתי מזה. אני עסוק בלימוד תורה שאר הדברים פחות מעניינים אותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר