הותר לפרסום

אמנון כהן - הוא חבר הכנסת לשעבר החשוד בקבלת שוחד

הותר לפרסום כי חבר הכנסת לשעבר אמנון כהן (ש"ס) הוא העצור בחשד חמור לקבלת שוחד וטובות הנאה מאיש עסקים בעת ששימש כחבר כנסת. מעצרו הוארך עד יום ראשון (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ח' בכסלו תשע"ז | 08.12.16
אמנון כהן, אתמול בבית המשפט (צילום: Yehuda Haim/Flash90)

הותר לפרסום כי חבר הכנסת לשעבר אמנון כהן (ש"ס) הוא העצור בחשד חמור לקבלת שוחד וטובות הנאה מאיש עסקים בעת ששימש כחבר כנסת.

אמש (רביעי) בית המשפט נענה לבקשת נציג המשטרה, והאריך בארבעה ימים את מעצרו של חבר הכנסת לשעבר, והיום דחה בית המשפט את הערר של כהן על ההחלטה להותירו במעצר.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", אמש עיכבה היחידה הארצית של משטרת ישראל לחקירה חבר כנסת לשעבר, בחשד לקבלת שוחד מאיש עסקים בתקופת כהונתו כחבר-כנסת. לאחר שנחקר באזהרה, הוא נעצר.

לפי החשדות, הח"כ לשעבר קיבל שוחד מאיש עסקים, בין היתר באמצעות הטבות שונות, בתמורה לקידום עניינים הנוגעים לתחום עיסוקו. מדובר בחבר כנסת לשעבר מסיעה חרדית אשר החשדות לגביו, כאמור, הן לגבי תקופת כהונתו כחבר-כנסת.

לאחרונה, בעקבות התפתחויות ש"הושגו במאמצים חקירתיים והודות להזדמנות מבצעית שאפשרה התקדמות, בוסס באופן משמעותי החשד לביצוע עבירות שוחד ומרמה והפרת אמונים על ידי חה"כ לשעבר", אומרים במשטרה, וכאמור הבוקר הוא עוכב לחקירה באזהרה, נעצר ולפני זמן קצר אף הוארך מעצרו.

במהלך דיון הארכת מעצר אתמול, סבר השופט סבר כי קיים חשד סביר נגד הח"כ לשעבר וציין כי יש "פערים בין התשובות שמסר לבין החומרים בתיק" והוסיף כי "ניתן אף לומר שיש חשד לא מבוטל".

סנגורו של כהן, עו"ד עמית חדד, ממשרדו של עו"ד יעקב וינרוט, טען בדיון כי אמנון כהן קיבל מכתב מאיש עסקים שדרש לכאורה 1.9 מיליון שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר