הנהג איבד שליטה

פצועים חולצו במצב קל בתאונת שרשרת במרכז ירושלים

תאונת שרשרת במעורבות של כמה כלי רכב, בהם גם אוטובוס, אירעה לפני זמן קצר בצומת סנהדריה בירושלים. צוותי מד"א והצלה הגיעו לזירה וחילצו את הלכודים באורח קל (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: מדברים תקשורת תמונה ראשית: דוברות כב"ה ירושלים)

מספר נפגעים באורח קל טופלו הערב (חמישי) על ידי מתנדבי איחוד הצלה ואנשי מד"א בזירת תאונת שרשרת, עם מעורבות מספר כלי רכב ואוטובוס בצומת סנהדריה בירושלים. כשעתיים לאחר התאונה נמצאה במקום גופת אישה מתחת לגלגלי אחד מכלי הרכב המעורבים בתאונה.

חלק מהנפגעים היו לכודים. מתנדבים ראשונים של איחוד הצלה שהגיעו לזירה ביקשו סיוע של מתנדבים נוספים. יצויין, כי נסיבות ואופי התאונה עדיין נחקרים.

(צילום: מדברים תקשורת)

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 16:48 נמסר למד"א מרחב ירושלים על תאונת שרשרת עם מעורבות מספר כלי רכב בהם אוטובוס בצומת הרחובות בר אילן ושאול המלך בירושלים. צוותי מד"א כבר נמצאים במקום.

מהמשטרה נמסר, כי הם מטפלים במקום בפצוע קשה ועוד שלושה באורח קל. הרחובות הסמוכים נסגרו לתנועת כלי רכב. שוטרי אגף התנועה במקום.

משה טייטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שתי אוטובוסים, רכב הסעות וארבעה כלי רכב פרטיים. מתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיעו ראשונים לזירה העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים וביקשו סיוע של מתנדבים נוספים וצוותי כיבוי עקב מעורבות רכב שהתהפך ורכב נוסף שנמחץ מתחת לאוטובוס".

(צילום: מדברים תקשורת)

כמו כן, צוותי כיבוי וחילוץ של מכבי האש הוזנקו למקום התאונה, בעקבות החשש ללכודים בתאונה הקשה. לוחמי האש הגיעו לפני זמן מה לרכב שמעוך באופן קשה מתחת לגחון האוטובוס, וכעת הם פועלים להרים את האוטובוס מהרכב, לנסר אותו ולבדוק האם יש בתוכו לכוד - כך נמסר מדוברות מכבי האש בבירה.

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

דוברות מד"א מעדכנת, כי חובשים ופאראמדיקים שלה מעניקים טיפול ומפנים לבית החולים 4 פצועים באורח קל. בשלב זה עדיין לא אותרו נפגעים ברכב הפרטי הלכוד מתחת לאוטובוס.

מדוברות המשטרה בעיר נמסר, כי מתחקור ראשוני עולה שאוטובוס שנסע ברחוב שאול המלך מצפון לדרום, פגע בשני כלי רכב פרטיים ובאוטובוס נוסף.

שוטרי אגף התנועה של המשטרה סגרו את רחוב שאול המלך לצורך טיפול באירוע, בוחני אגף התנועה במקום וכלל הצירים נפתחו לתנועה.

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר