התאונה בצומת בר אילן בירושלים

כשעתיים אחרי: אותרה גופת אדם שנמחץ בין האוטובוסים

מעט לפני השעה חמש איבד נהג אוטובוס בצומת בר אילן את השליטה, מה שגרם לתאונת שרשרת עוצמתית. תחילה היה נדמה כי האירוע הסתיים בפצועים קל - אך לאחר שעתיים אותרה גופה (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הזירה הקשה של תאונת השרשרת (צילום:אוהד צויגנברג, ynet)

לפני כשעתיים, אירעה תאונת השרשרת בלב הצומת הסואנת בירושלים - צומת בר אילן - בה נפגעו ארבעה בני אדם באורח קל. ככל שחלף הזמן היה נדמה כי בכך הסתיימה התאונה הדרמטית, באופן קל למדי, אך לפני זמן מה התברר: יש הרוג באירוע.

זירת התאונה (צילום: מדברים תקשורת)

מתנדבי איחוד הצלה ואנשי מד"א שהגיעו לזירת תאונת השרשרת, בה היו מעורבים מספר כלי רכב ואוטובוסים בצומת המוכרת לכולם, טיפלן בפצועים קל ופינו אותם לבית החולים שערי צדק בבירה.

זירת התאונה (צילום: דוברות כב"ה ירושלים)

כאמור, שעתיים לאחר התאונה נמצאה במקום גופה, בתוך רכב שנמחץ בין שני האוטובוסים בזירה.

מדוברות מד"א נמסר: "בשלב זה אותר נפגע ללא רוח חיים ברכב שנלכד במקום".

דוברות כיבוי אש בירושלים מסרה, כי לאחר פעולות חילוץ מורכבות ביותר, חילצו לוחמי האש אדם שנלכד ברכב שנמחץ בין שני אוטובוסים ומתחת לגחון של אחד מהם. הרכב נמעך בצורה קשה ביותר, ולמרבה הצער עקב הפגיעה הקשה, האדם שחולץ על ידי הלוחמים היה כבר ללא רוח חיים.

(צילום: דיווח ראשוני)

"לוחמי האש פעלו במקצועיות רבה במקום, עם כלים הידראוליים רבים ומגוונים ובסיוע מנופים וכלי ציוד מכני-הנדסי. כמו כן, מהרכב חולץ הרוג כלבו של הנהג", נמסר מדוברות כב"ה.

טפסר משנה אייל כהן מתחנת כבאות והצלה ירושלים מספר, כי "כל זמן החילוץ היה חשש, כי האוטובוס יתגלגל ויתהפך על המחלצים, והצוותים פעלו במקצועיות ובצורה שקולה, כדי לא לגרום לנפגעים נוספים מקרב כוחות החירום. בשם לוחמי האש, אני פונה לציבור הנהגים ומבקש, אנא סעו בזהירות, כדי שכולנו נוכל לחזור הביתה בשלום", סיים טפסר כהן בבקשה אישית.

(צילום: דיווח ראשוני)
(צילום: דיווח ראשוני)
(צילום: דיווח ראשוני)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר