סערת המכתב

הרב יוסי מזרחי מגיב למתקפה: "מפיצים עלי עלילות"

הרב יוסי מזרחי, שספג מתקפה מצד רבנים בארה"ב בשל אופי ה"קירוב" שלו, מגיב: "אני עובד למען השם ולא למענם. ביום שיפסיקו להמציא עליי שקרים אדע שהתפקיד שלי נגמר (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב יוסי מזרחי (צילום מסך / מתוך יוטיוב)

הרב יוסי מזרחי, שהפך בשנים האחרונות למחזיר בתשובה פופולארי ברשתות החברתיות, מגיב למתקפה נגדו מצד רבנים אורתודוכסים בכירים בארצות הברית, ואומר כי "ביום שיפסיקו להמציא עליי שקרים - אדע שסיימתי את תפקידי".

לדברי הרב מזרחי: "שוב ושוב אותם אנשים קנאים מחרחרי ריב עושים מאמצים לפגוע במפעל התשובה חובק העולם שהצלחתי לבנות ב-23 שנות עבודת פרך. לא מעניין אותם שיש כל שנה אלפים רבים של בעלי תשובה בארץ ובעולם".

"מבחינתם", מוסיף הרב מזרחי, "שכל אותם יהודים יאבדו לנצח - העיקר שהטענות שלהם על מה שאמרתי בזמנו לפני כמה שנים לגבי ההתבוללות הנוראית שקדמה לשואה וגרמה שרבים מהאנשים בעלי שמות משפחה יהודים לא היו בעצם יהודים לפי ההלכה והתורה, דבר שכל בר דעת ואמת יודע ובדיוק ככה הוא המצב בארה"ב כיום".

מכתב תמיכה שקיבל הרב מזרחי מדיינים בניו יורק (סריקה)

"בכל פעם, לפני שאני מגיע למסע הרצאות בארץ שיחזקו אלפי יהודים, בדרך פלא שוב צצות אותן טענות בכותרות" מוסיף הרב מזרחי. לדבריו: "ב"ה אני עובד למען השם ולא למענם ואמשיך לגדול כל חודש ב"ה כמו שהיה מהיום שהתחלתי לעבוד". לדבריו: "ביום שיפסיקו להמציא עליי שקרים ועלילות אדע שסיימתי את תפקידי למען עם ישראל".

הרב מזרחי מציג מכתב תמיכה שקיבל מדיינים מניו יורק, שלדבריו "מכירים אותי אישית ורואים את המהפכה שעשיתי בקרב אלפי יהודים בניו יורק ובעולם בראשות הגאון הגדול האב"ד הרב אליהו בן חיים, תלמידם של הרב עובדיה וחכם בן ציון אבא שאול".

לדבריו, ברשותו "עשרות מכתבי תמיכה מרבנים חשובים שקיבלתי היום בעקבות הכתבה שלכם ומאות של אי-מיילים מרגשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר