יממה לאחר ההפצצה

טענות להתערבות ישראלית פעילה לטובת המורדים בסוריה

ברכות תודה מופגנות מצד המורדים הסורים וערכות רפואיות ישראליות שנמצאו ברשותם על ידי כוחות צבא אסד - כל אלו שבים ומעלים את הטענות למעורבות ישראלית עמוקה ביורה המבעבעת (העולם הערבי)

משה פריגן | כיכר השבת |
הציוד הרפואי הישראלי. נמצא לצד המורדים (צילום: מתוך facebook)

אירועי הימים המתוחים האחרונים, לאחר הטענות להפצצה ישראלית בדמשק, העלו שוב את הטענות הקבועות בדבר תמיכתו האקטיבית של צה"ל בכוחות המורדים בסוריה. דובר האופוזיציה הסורית בחלאב פרסם היום (חמישי) ברכת תודה לישראל על הפצצת שדה התעופה בדמשק.

השייח' חלאד חלאף, דובר האופוזיציה והמורדים בחלאב, אמר בראיון לערוץ הישראלי בערבית I24news, כי האופוזיציה הסורית חוזרת ומודה לישראל על הפגזת שדה התעופה 'אל מאזה' בפאתי דמשק שלשום. לדבריו, ישראל הפציצה טילים שהיו מיועדים לעיר הנצורה.

הוא הדגיש כי לוחמיו לא בורחים מאזורי הקרבות וכי הוא מקווה שכוחות ערביים סונים בקאטר, טורכיה וערב הסעודית יחלצו לעזרתם. כמו כן, לדבריו המורדים מקווים שהשיחות המתקיימות בין המעצמות יובילו למדיניות אזורית בין לאומית חדשה שתכלול כוחות יבשתיים שיתערבו במשבר. עוד אמר חאלד, כי כעת ישנו שיא של סיוע ישראלי הומניטרי לאופוזיציה הסורית, שמצידה מברכת על פעולותיה של ישראל.

במקביל, אמר אמש דובר הצבא הסורי, כי ברשות המורדים שנתפסו בעיר נמצאו ערכות רפואיות ישראליות. לדבריו, הממצאים מעידים על עומק שיתוף הפעולה בין המורדים והאויב הישראלי, שעושים יד אחת בכדי לפורר את סוריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר