מצוקת הנושרים

ישראל פרוש: "לצערי נפלנו, יש המון סמים באלעד"

ראש עיריית אלעד נבחר לאחד מ-40 הצעירים המבטיחים של העיתון 'גלובס', והתייחס למצב הנוער בעירו בראיון שהעניק לעיתון: "לצערי נפלנו פה. יש המון סמים, המון נייס גיא" (ארץ)

ישראל פרוש, ארכיון (צילום: כיכר השבת)

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש נבחר לאחד מ-40 הצעירים המבטיחים של שנת 2016 בעיתון גלובס. בראיון שנערך איתו לכבוד הבחירה בו, התייחס פרוש למצבם הקשה של הנוער הנושר בעיר שהניסיון לשקם את הנערים שנפלטו ממסגרות והחלו להשתמש בסמים.

בראיון לגלובס אמר פרוש: "לצערי, נפלנו פה. יש המון סמים, המון 'נייס גאי'. לקחתי את הילדים האלה עליי. יש המון ילדים שנפלטו. אני מסתובב בלילות מחפש אותם, לוקח ועוזר להם. מי שעושה בגרות, אני מסדר לו עבודה".

בהמשך, מתייחס פרוש לסוגיית בעלי התשובה הנפיצה ולקשר בין משפחות חוזרים בתשובה לנשירה ואמר: "רבים מהם יוצאי בת ים, פרדס כץ וכדומה. צריך לדבר על הכול, וצריך להילחם על הילדים. כל ילד הוא יהלום. עץ מבוגר שקרה לו משהו, אתה כורת, אבל עץ צעיר אתה עדיין יכול ליישר".

פרוש סיפר בראיון בנימה אישית על הקשר שלו עם ספרדים: "התחברתי לספרדים ולאוכל שלהם, תאמין לי. הייתי צריך להיכנס לזה, בחיים לא פגשתי ספרדים קודם. החום שלהם… האמת, הציבור שהביא אותי הנה קצת כעס עליי".

יהודי חרדי נוסף שנמצא ברשימת המבטיחים של גלובס הוא שולם לפידות, מנכ"ל אי.די.בי. ב"גלובס" נכתב עליו כי הוא "סופג את כל הסטיגמות שישראלים נוהגים להדביק לחרדים. אבל בסביבתו אומרים כי הוא אינדיבידואליסט בנשמתו ורחוק ב-180 מעלות מהעמדות הרווחות בציבור החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר