גם בספירה החוזרת

טראמפ שוב ניצח: הילרי קלינטון הרוויחה עוד... 82 קולות

ביזיון למועמדת הדמוקרטית בספירות החוזרות במדינות מישיגן ווויסקונסין שבארצות הברית, באחת מהן השופט אף עצר את הספירה בשל סיכוי אפסי לשנות את התוצאות (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הילרי קלינטון. חלומה נגוז (צילום: Krista Kennell / Shutterstock)

כישלון סופי: ג'יל סטיין מועמדת 'הירוקים' לנשיאות ארה"ב וגורמים במפלגה הדמוקרטית המקורבים להילרי קלינטון, לא הצליחו לשנות את תוצאות הבחירות באמצעות הספירה החוזרת ב'מדינות המפתח' בהן זכה טראמפ בפער קטן.

גם במדינת וויסקונסין וגם במדינת מישיגן, נחל טראמפ ניצחון שני, בספירה החוזרת שהתקיימה בהן. בוויסקונסין המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון זכתה בסך הכל בעוד 82 קולות, בתום ספירת 70 אחוז מהקלפיות. בסך הכל זכה טראמפ במדינה זו ב-22 אלף קולות עודפים על פני קלינטון יריבתו הדמוקרטית.

במדינת מישיגן זה הסתיים באופן שונה מעט, עם החלטתו של השופט הפדרלי לעצור את הספירה החוזרת, היות ובשלושת הימים האחרונים היא לא הצליחה לשנות באופן משמעותי את התוצאות הרשמיות או לחשוף הונאות כלשהן.

המדינות שעדיין על הפרק, רק מבחינה רשמית, הן נאוודה - בה צפויה להסתיים הספירה החוזרת עד לסוף השבוע, וההערכה היא כי שגם בה לא יחול שינוי בתוצאות הרשמיות - ופנסילבניה, בה תתקיים הספירה רק אם בית המשפט יאשר מחר (שישי) את הבקשה לכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר