המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הקב"ה בחר ביהודים כי הם קשיי עורף שמתעקשים להגיע לטוב ורוצים לראות במו עיניהם ניסים. כל עם ישראל צריכים לאחוז בארץ ישראל, לא לחיות באשליות (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, בחר ביהודים ובחר להמליך את היהודים על העולם כולו, כדי לעזור לכל העולם ולכדור הארץ להתקיים. בלי היהודים וארץ ישראל הקדושה - כדור הארץ יחרב, לא יישאר ממנו כלום. בזכות היהודים שלומדים תורה, מקיימים מצוות ומתפללים שלוש תפילות ביום לאבא שבשמיים - העולם חי וקיים.

יעקב אבינו, כבר ברחם אימו נלחם עם עשיו על הבכורה. תפס בעקב עשיו, רצה לעכב אותו כדי לצאת ראשון ולקחת את הבכורה. בכורה זה ברכות, יעקב היה צריך את הבכורה כדי לקחת את הברכות, לכן, כבר מרחם אימו נלחם על הבכורה. עשיו מיהר לצאת לעולם החומר, יעקב רצה לצאת ראשון כדי להביא תיקון לעולם - לקחת את הברכות שלקח הנחש הקדמוני מאדם וחווה.

יעקב לוקח את הבכורה מעשיו, לוקח את הברכה מעשיו ואחר כך יוצא לקחת אישה, כדי להביא את בני ישראל לעולם "ויצא יעקב מבאר שבַע וילך חרנה" (בראשית כח, י), לזה הוא בא. בזכות רחל אימנו, לקח יעקב את לאה ורחל, זִלפה ובלהה. בשמיים נשמע קולה של רחל ובורא עולם עושה רצונה.

הקדוש-ברוך-הוא בחר ביהודים כי הם קשיי עורף שמתעקשים להגיע לטוב ורוצים לראות במו עיניהם ניסים. כל עם ישראל צריכים לאחוז באדמת הקודש ארץ ישראל! לא לחיות באשליות, לא להאמין לגויים ולמנהיגים שלהם.

השמאל והימין בארץ הקודש חייבים להיות מחוברים! בשמאל חושבים שהערבים אוהבים אותם - לא נכון, הם עושים להם תרגיל. הימין נלחם על אדמת הקודש. השמאל והימין צריכים לעבוד יחד בשיתוף פעולה ולשמור על אדמת הקודש. 7 וחצי מיליארד האנשים בעולם הם נגד היהודים ויגרשו את כל היהודים מהעולם, כדי שיגיעו לארץ ישראל. זה יקרה, אל תחיו באשליות! הערבים מדברים בתקשורת לקחת עוד ועוד חלקים מארץ ישראל ותכניותיהם לזרוק את היהודים מפה, או שיהיו כמו שהיו במצרים בזמן פרעה. ליהודים אין לאן ללכת בעולם ולא רק זה, כל יהודֵי העולם צריכים להגיע לארץ ישראל!

השריפות שהיו בארץ, הן לא מהקדוש-ברוך-הוא. למה לא הביא גשם לכבות אותן? כדי שהיהודים יידעו איפה הם חיים. מי שהצית את השריפות, כולם ממניעים לאומניים. אין אמונה בחלק גדול מערביי ישראל. נתנו להם הוראה דרך האינטרנט, הוואטסאפ והתקשורת לשרוף והם שורפים, ותעודת זהות כחולה בידיהם.

כל אנשי הצווארון הלבן, המשחדים והמשוחדים, אנשי הזימה, הגנבים והחיים על גבם של אחרים - בורא עולם מגלה את כולם. הקדוש-ברוך-הוא לא מוותר לאף אחד. הקדוש-ברוך-הוא הבטיח שלא יביא שוב מבול לְעולם - עכשיו יטפל בכל אחד אישית.

כל העולם רוצה לינוק מארץ ישראל. בארץ ישראל יש הכל, פרנסה בשפע, נדל"ן שימשיך להיבנות עד אין-סוף, ימשיך ברצף עוד חמישים שנה ולא ייפסק. ארץ ישראל מתפתחת ולא תעצור, האדמה של ארץ ישראל מתפתחת וגדלה!

כל המדענים, הרופאים - ממציאי הפטנטים - הם יהודים, הם הכי טובים בעולם! להשאיר את כל ההמצאות בארץ ישראל, לא למכור לָעולם.

כל בני זוג יהודים שיהיו בשלום-בית מלא, תהיה להם ברכה, פרנסה בשפע, רפואה שלמה, בריאות טובה וילדים שמחים ומאושרים.

חלק גדול בממשלת ישראל נמצאים בבלבול, שמור לי ואשמור לך. במקום לטפל באדמת הקודש, הם מחפשים זה את זה. במקום לחפש זה את זה, לחפש מה עשה ומה פשע - יש חוק, שיפנו לחוק.

ארץ ישראל וממשלת ישראל, צריכים לתת גיבוי לצה"ל כדי שיהיה בביטחון לשמור על אדמת הקודש ועל היהודים בארץ ישראל.

החמאס ממשיך לחפור מנהרות. הקדוש-ברוך-הוא יעשה להם שטפונות קשים ברצועת עזה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה למחות את זרע עמלק!

במצרים ממשיך רעב כבד, סיבוכים וסכסוכים עם עצמם זה נגד זה, סבלנות.

סוריה, מגרש אימונים, נמחקת שלב אחר שלב.

תורכיה, ארדואן מאיים על עמו, דאע"ש לא יחכה לו. ארדואן פותח וימשיך לפתוח את השערים לאירופה לכל הפליטים.

אם היהודים באירופה לא יברחו - סכנת נפשות, הפליטים המוסלמים ודאע"ש יאכלו אותם, ייקחו בתים ומכוניות. יד ה' בדבר כדי שיגיעו לגור בארץ ישראל. כמו שהיהודים עקשנים, בורא עולם עקשן יותר וזה לטובתם.

עיראק מתה, מגדל בבל גם בדור הזה.

חיזבאללה ממשיך להיגמר, יש לו חוסר רב בתחמושת וחיילים.

איראן מתה מפחד מטראמפ. כל מה שהיא עושה נגד ישראל - עושה בעקיפין, פוחדת לפעול ישירות.

מדינות המפרץ סעודיה, דובאי, כווית - לא להאמין להן.

סין ממשיכה לקחת פטנטים בתחכום מהיהודים.

יפן רוצה להיות בקשר עם ארה"ב למרות שיש לה אטום שיתגלה בקרוב. תמשיך לקבל רעידות אדמה.

ירדן מחכה לאו"ם ולאובמה, רוצה חס ושלום מדינה פלסטינית.

אבו מאזן צוחק ולועג על כל היהודים בארץ ישראל.

ירושלים עיר הבירה של היהודים, שייכת לעם היהודי אלפי שנים. בורא עולם בחר את עם ישראל ונתן להם את ירושלים! כל המפריעים אלה קנאים ומשנאת חינם. אובמה חתם ששגרירות ארה"ב תישאר בתל אביב, חתם – נא להכיר אותו! הקדוש-ברוך-הוא מראה לעם ישראל כמה שהעולם נגדנו.

הקדוש-ברוך-הוא מבקש: הורים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות, לשמור עליהם מסמים, שתיה חריפה והימורים.

בורא עולם רוצה שיתפללו אליו וישתדלו לקיים את עשרת הדיברות. בורא עולם מראה לעם ישראל ולעולם המון סימנים וניסים גדולים, כדי שכולם יתפעלו ויאמינו בקדוש-ברוך-הוא ובמשיח עבדו!

שלב אחר שלב, הקדוש-ברוך-הוא מדריך ומכוון את מלך המשיח צדקנו בפרהסיה, ואומר לכל העולם: אין חזרה, זה הדור ובקרוב ימליך את מלך המשיח בפרהסיה! הגלגל ממשיך קדימה, אין חזרה ואין אחורה!

יהודים לאחוז בארץ הקודש! בורא עולם רוצה שהעולם הזה יהיה טהור וקדוש, שיהודים יאהבו זה את זה וירחמו זה על זה, רוצה שהיהודים יחיו לעולמי עולמים!

מרגישים כבר את מלך המשיח, את הפעולות והעבודה שעושה למען ארץ ישראל. בזמן שיתגלה סופית בפרהסיה, היהודים יחיו חיים ארוכים לנצח נצחים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר