לפחות 160 הרוגים בקריסת גג בניגריה

במהלך טקס שהתקיים בבניין כנסיה חדש בניגריה קרס לפתע גג המבנה על יושביו ויותר מ-60 בני אדם נהרגו במקום. כוחות ההצלה המקומיים מנסים לחלץ נפגעים מההריסות (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

לפחות 160 בני אדם נהרגו כתוצאה מהתמוטטות של גג כנסייה בעיר אויו, בירת מדינת אקווה איבום שבדרום-מזרח ניגריה. גג הכנסייה קרס במהלך טקס לכבוד מייסד המקום, אקאן וויקס, בו נכחו מאות בני אדם. בסוכנות הידיעות הניגרית NAN דווח כי מספר ההרוגים "נע בין 50 ל-200".

עדי ראייה סיפרו כי בניית הכנסייה לא הושלמה עדיין לחלוטין והואצה לקראת הטקס. מאות אנשים, בהם מושל העיר אודום עמנואל, נכחו במקום כאשר קורות מתכת וגג הפח של הכנסייה קרסו עליהם. גורמי חירום סיפרו לסוכנות הידיעות AP כי עד עתה 160 גופות אותרו בין ההריסות, אך העריכו כי מניין ההרוגים צפוי לעלות. המושל הצליח להיחלץ ללא פגע, וכמוהו גם וויקס.

"טקס שגרתי נערך בכנסייה ולפתע הגג קרס על המתפללים", סיפר אחד הניצולים לרשת הטלוויזיה הניגרית. "המושל הצליח להימלט ולהינצל, אך לאחרים היה פחות מזל", הוסיף.

מושל מדינת אקווה איבום, שנכח גם הוא בטקס וניצל, התייחס לאסון בחשבון הפייסבוק שלו. "לא חוויתי תקרית כה מזעזעת במשך כל ימי חיי", כתב. דוברו של מושל המחוז מסר כי תיפתח חקירה שתבדוק האם נעשו הפרות של תקנות הבנייה בכנסייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר