המלחמה בסוריה

בכיר חיזבאללה: "ישראל השמידה שוב ושוב את הנשק הכימי"

בכיר חיזבאללה שערק למערב: ישראל השמידה שוב ושוב נשק כימי שיועד לחיזבאללה. מסמך אמריקאי שדלף חושף כי הורד אמברגו הנשק האמריקאי מארגוני המורדים (חדשות בעולם)

משה פריגן | כיכר השבת |
הפצצה ישראלית בסוריה (צילום: באסל עווידאת, פלאש 90)
המסמך האמריקאי
העיתון הערבי אל ראי חשף בסוף השבוע כי בכיר חיזבאללה שערק למערב בתקופה האחרונה טוען שישראל השמידה שוב ושוב מאגרי נשק כימי שיועד לארגון חיזבאללה. נשק כימי זה הוא אותו נשק כימי שסוריה הייתה אמורה להשמיד כתוצאה מההסכם שמנע את כניסת ארצות הברית לסוריה בתחילתה היחסית של מלחמת האזרחים במדינה.
הדברים נאמרים בצל הכחשותיהן הגורפות של איראן וחיזבאללה על כך שבסיכום עם רוסיה הן לא יתקפו את ישראל, אם האחרונה תתקוף שיירות ומשלוחי נשק המיועדים לארגון חיזבאללה בלבנון. שייח' חסן נסראללה אמר אמש (מוצ"ש) כי ארגונו מחויב ל"התנגדות" וכי ארגונו יתקוף את ישראל כאשר הוא יראה לנכון.
בתוך כך בסוף השבוע דלף מסמך אמריקאי ובו הוראה להסרת אמברגו הנשק מעל ארגוני מורדים והמלצה לחימושם. בהודעה שהוציא משרד ההגנה הרוסי נאמר כי הסרת האמברגו האמריקאי וחימושם של ארגוני טרור תביא לשפיכות דמים ולפגיעה במלחמתה של סוריה בארגון המדינה האסלאמית, תגובה ברוח דומה הוציא אמש גם משרד ההגנה הסורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר