נתניהו נפגש עם החרדים

רק פוליטיקה: נושא הכותל לא עלה לדיון

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראשי המפלגות החרדיות - דרעי וליצמן, לפגישה שיועדה לנושא מתווה הכותל, אך בסופו של דבר נושא הכותל לא עלה כלל לדיון (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי, נתניהו וליצמן (צילום: קובי גדעון לע"מ)

לפגישה הזו הם חיכו ימים ארוכים, כל אחד הכין את ההצעה שלו כיצד אפשר להתקדם עם פתרון לסוגיית הכותל המערבי, אבל כשהם התיישבו סביב השולחן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראשי המפלגות החרדיות, השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן, דיברו על פוליטיקה ואף מילה על הכותל.

באשר לסיבות, הצדדים מסבירים כי יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, לא הגיע לפגישה, כך גם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדבליט. לדבריהם, אי אפשר להתקדם ללא היועמ"ש.

גם רב הכותל, הגאון רבי שמואל רבינוביץ, הגיע אל לשכת ראש הממשלה, אך עודכן כי הפגישה לא תעסוק בכותל.

אריה דרעי מתייחס למתווה הכותל בראיון בלעדי ל"כיכר השבת"

כאמור, השרים ליצמן ודרעי שוחחו עם נתניהו על נושאים פוליטיים ומתווה הכותל לא עלה לדיון. בלשכת רוה"מ הוחלט לקיים מפגש נוסף ביום שישי הקרוב.

בשבוע שעבר, בראיון בלעדי ל"כיכר השבת", התייחס יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לנושא הכותל ואמר כי "העמדה של המדינה תהיה, נדרוש שהיועץ המשפטי יאפשר לרבנות ולרב הכותל לקחת ייצוג משפטי עצמאי. אבל העמדה של הממשלה תהיה: שהיועמ"ש יגיד לבג"ץ - ממשלת ישראל מבקשת לחוקק חוק, מבקשים שתתנו עוד כמה חודשים לכנסת ישראל לחוקק, ולא בית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר