טרגדיה כפולה

יומיים אחרי מות אביו שניסה להצילו, נפטר גם עילאי הקטן

בבית החולים נקבע מותו של הילד עילאי ניר בן ה-11 שהחליק ונפל מצוק בנחל צאלים ביום שישי, יחד עם אביו. אביו נהרג במקום, ועילאי אושפז בסוף השבוע במצב אנוש (חדשות, בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
ד"ר עמרי ניר (צילום: הרצל יוסף - ynet וצילום מסך / לונדון וקירשנבוים - ערוץ 10)

בבית החולים נקבע מותו של הילד עילאי ניר בן 10 שנפל מצוק בנחל צאלים ביום שישי יחד עם אביו. אביו נהרג במקום ועילאי אושפז בסוף השבוע במצב אנוש.

מבית החולים סורוקה נמסר כי "עילאי בן ה 10 הגיע לביה״ח כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית ובכלל זה פגיעת ראש קשה מאד. במהלך סוף השבוע נעשו מאמצים לייצב את מצבו ע״י צוות רב מקצועי, אך לצערנו הרב מצבו הלך והדרדר עד כדי מצב של פגיעה מוחית בלתי הפיכה. היום בשעות אחר הצהריים, לאחר שחלה החמרה נוספת במצבו, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

מבית החולים נמסר כי המשפחה נתנה הסכמה לתרומת איברים ובית החולים פועל למלא את מבוקשם בתיאום עם המרכז הלאומי להשתלות.

כזכור, ד"ר עמרי ניר נהרג ביום שישי לאחר שקפץ אחר בנו שמעד במהלך טיול בנחל צאלים. עמרי ספג את החבטות במקום בנו ומת במקום. הבן עילאי בן ה-11 אושפז במצב קשה מאד בבית החולים כשמצבו התדרדר עד לפטירתו מפצעיו.

"מתאים לו המעשה שהוא עשה כדי להציל את בנו" אמרו חבריו של האב ההרוג. "עמרי אדם מדהים. כל כך מתאים לו לעשות את המעשה שעשה על מנת להציל את חיי בנו גם במחיר חייו. זה האופי שלו. זה היה הבן אדם" צוטטו חבריו של האב באתר ynet.

"כל הזמן יש טיולי גיבוש כאלה של הורים ותלמידים, אבל הפעם זה הסתיים בטרגדיה. כולנו בהלם. אנו מחבקים את המשפחה ומתפללים שהבן עילאי יחלים מהפציעה הקשה" אמרו לאתר חברים במושב שבו התגורר ניר.

האסון אירע במהלך טיול ג'יפים בהשתתפות עשרות מטיילים ומשפחות. כשעילאי בן ה-11 החליק בסולמות באחד משלבי הטיול, אביו, ניר, קפץ אחריו ועטף אותו במהלך הנפילה. כאמור, האב ספג את המכה הקשה ביותר ומת במקום.

אודי סגל, משתתף נוסף בטיול, שיחזר את רגעי האסון: "אני ועוד הורה ירדנו ראשונים ווידאנו שכל הילדים יורדים. אחד הילדים נלחץ בירידה על היתדות וסייענו לו. אז שמעתי חבטה וראיתי ילד נופל על אביו. האבא הצליח לאחוז בו ושניהם התגלגלו לכיוון המצוק. אב אחר אחז בבן שלו כל הזמן ואב נוסף הצליח להיתפס במצוק. עמרי ובנו התגלגלו במורד והוא עטף את בנו לאורך כל הנפילה וספג את רוב המכות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר