מודעת חברת התעופה "חשפה" את שדרוג היחסים בין ישראל לקטאר

האם היחסים בין ירושלים לדוחא התחממו עד כדי טיסות ישירות בין היעדים, ואנחנו לא ידענו? מסתבר שזו היתה רק טעות תרגום מערבית, בפרסום של חברת התיירות (תיירות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חברת התעופה הקטארית (צילום: מתוך ynet)

מודעה מפתיעה ביותר פרסמה אתמול (ראשון) חברת התיירות "פליי איסט" בפייסבוק. הפרסום קרא לציבור הערבי-ישראלי לצאת לחופשה יוקרתית מנתב"ג, באמצעות טיסות של חברת התעופה הקטארית. זוהי אפשרות שלא היתה קיימת, באין יחסים רשמיים בין ישראל לקטאר.

חברת התיירות כתבה: "נהג ייקח אתכם ואת בני זוגכם היישר מהבית אל טרקלין 'דן' היוקרתי בנמל התעופה בן גוריון. משם, תטוסו עם חברת קטאר איירווייס - חברת התעופה הטובה בעולם, לאיים המלדיביים - יעד האידיאלי לבילוי".

"הקדימו להזמין, מספר המקומות מוגבל",קוראת המודעה, אך היא התבררה כשגויה. חברת התעופה הקטארית היוקרתית לא הוסיפה את נתב"ג למפת הנתיבים שלה. במסגרת הסכמים של ארקיע, היא מציעה טיסות משולבות שלה ושל חברת קטאר איירווייס, אך היא נוטלת חלק רק בחלק הראשון של הטיסה - מישראל ליעד ביניים שאיננו דוחא בירת קטאר - כשהחלק הבא, הטיסה לקטאר, לא מתבצע על ידי החברה הישראלית.

יצויין, שקטאר נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם, והיא אף זוכה שוב ושוב בתארים חשובים בעולם התעופה הבינלאומי.

תגובת גורמים בחברת "פליי איסט" כפי שנמסרה ל-ynet שפרסם את הידיעה: "זוהי טעות בתרגום לערבית שתוקנה מיד. לא היתה לנו כוונה למכור את הטיסות מנתב"ג כטיסות עם קטאר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר