מתיחת פנים: 3 אלמנטים הכרחיים לעיצוב הבית

חולמים על בית שידהים את כולם? המעצבת שאנון סמית עם 3 אלמנטים הכרחיים שחובה להביא בחשבון כשמעצבים חלל. מדריך (עיצוב פנים, סטייל)

הדרך בה שאנון סמית הופכת דירה סתמית לבית נעים ומזמין, מפליאה בגאונות במרחב - לא משנה מה גודל התקציב או השטח הפיזי - עלולה לגרום לכם לקורא לה קוסמת, בטעות. למעשה, מדובר ב-3 כללים יסודיים שכל אחד יכול לאמץ ולעצב בית למופת.

"הסוד ליצירת בית מדהים" אומרת סמית בראיון ל-popsugar, "הוא להתמקד בשלושה דברים. אני מאמינה באמונה שלמה שאתם לא צריכים יותר מדי פריטים כדי להביא את החלל לגימור יפה ומרשים, אלא פשוט לקחת בחשבון את שלושת השלבים האלה: טקסטורה, צבע, וקנה מידה".

טקסטורה: יותר זה יותר

"הוסיפו לחדר מגוון של טקסטורות ומרקמים עם שטיחים, וילונות, עיטורי וינטאג' או בדים טבעיים," מייעצת סמית, "וכל המרבה הרי זה משובח".

צבע: שיטת שלוש השכבות

"כדי להוסיף עומק לחלל, הכניסו בו שלוש שכבות של צבע. אני תמיד מנסה לבחור שלושה צבעים - גוון בהיר, גוון כהה, ומשהו בין לבין - ומפזרת אותם ברחבי החלל".

קנה מידה: בעיקר במרחבים קטנים

"יצירות אמנות גדולות, מראות שנשענות על הרצפה ושטיחים גדולים מדגישים את גובה התקרות או רוחב של החדר" מסבירה סמית. "אם המרחב שלכם קטן, התמקדו במיוחד בטיפ הזה, כיוון שזו דרך בטוחה לגרום לחלל להיראות גדול יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר