מתקפה חריפה

הגאון רבי בן ציון מוצפי: "יש 'באבות' שמשתמשים בכשפים"

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הפוסקים הספרדים, יוצא במתקפה חריפה נגד חלק מתופעת הבאבות וחלוקת 'האילן הקדוש': "חלק מהם משתמשים בכשפים, משתמשים בכל מיני דברים". האזינו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הפוסקים הספרדים, יוצא במתקפה חריפה נגד חלק מתופעת הבאבות וחלוקת 'האילן הקדוש' בהתרמות ברדיו החרדי.

במהלך שיעור שמסר בתחילת השבוע, אמר הגאון רבי בן ציון מוצפי: "זה סכנה כל הדברים האלה. אנשים הולכים לכל מיני באבות, יש חלק מהם משתמשים בכשפים, משתמשים בכל מיני דברים. הם קיבלו מחוץ לארץ, יש גם כמה שאני מכיר, יש להם כתבי יד ישנים, ומשתמשים בזה. אנשים באים והוא נותן קמע, או נשים טיפשות, מקפל להם איזה קמע ושם להם".

הרב מוצפי מתייחס גם לתופעה שהחלה לתפוס תאוצה ב'ימי התרמות' ברדיו החרדי, במסגרתה מבטיחים השדרנים לתורמים 'אילן קדוש' לסגולה. "הוא שדרן ברדיו אז הוא נהיה מנהיג שלנו? אנחנו נלך אחריו?".

"היה את 'האילן הקדוש'. מה הם עושים? הם גונבים איזה ספר, לא חסר ספרים היום, תלחץ על כפתור ויצא כמה שאתה רוצה. הוא מדפיס ואומר 'יחיד', הוא אומר 'נשארו 52', נמכר 152 והוא אומר נשאר עוד 76, וכל רגע נולד עוד אחד... הוא עושה כסף על זה. ה' ירחם, לאיפה הכסף הולך? כמו שבא ככה הלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר