ישראל תקפה?

סופו של טרוריסט: בכיר דאעש בסיני נהרג בתקיפה

דאעש פרסם כי בכיר הארגון בסיני עבד אל-אילה קישטה נהרג בתקיפה במקביל פרסם הארגון כי חיל האוויר הישראלי ביצע תקיפות בחצי האי סיני (העולם הערבי)

הטרוריסט שחוסל (צילום: מתוך פייסבוק)

ארגון המדינה האיסלאמית דאעש בסיני טוען כי בימים האחרונים ביצע חיל האוויר הישראלי כמה תקיפות בחצי האי סיני, ובמקביל הודעה שפורסמה מטעם הארגון טענה כי בכיר הארגון בסיני עבד אל-אילה קישטה נהרג אך בדאעש לא פירטו באלו נסיבות מצא את מותו.

לא אחת נטען כי אל אילה קישטה היה מיוזמי שיתוף הפעולה בין חמאס לדאעש הפועל בחצי האי סיני. בעבר דווח כי חוסל בסיני דיווחים אחרים טענו כי נהרג בתקיפה בלוב אך לאחר כל הטענות על מותו אותת קישטה לעולם כי הוא חי וכי הוא ממשיך בפעילותו.

שמו של קישטה עלה לא אחת. מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף יואב (פולי) מרדכי אמר בעבר בראיון ברשת "אל-ג'זירה" כי קישטה היה אחראי לשיתוף הפעולה בין חמאס לדאעש והיה מיוזמי האימון המשותף בין שני ארגוני הטרור אך בחמאס מיהרו להכחיש את הקשר.

העיתון הגרמני דר שפיגל טען בעבר כי קישטה היה בעבר פעיל בולט בארגון הטרור אנסאר בית אל מקדס בסיני שנשבע אמונים לדאעש. עוד נטען בדר שפיגל כי קישטה הוא גורם מרכזי בשיפור היכולות של הארגון בשנתיים האחרונות, ושימש בעבר איש מבצעים בזרוע הצבאית של חמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר