המשיכו להתפלל

הבעל מעדכן: חל שיפור במצבה של אשתי

בחסדי שמים חל שיפור ניכר במצבה של האישה אסתר מלכה בת יוכבד קרויס, בת 25, אם ל-3 ילדים קטנים, שאושפזה במצב קשה לאחר סיבוך של שפעת | האזינו לבעל (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בחסדי שמים חל שיפור ניכר במצבה של האישה אסתר מלכה בת יוכבד קרויס, בת 25, אם לשלושה ילדים קטנים, שאושפזה במצב קשה לאחר סיבוך במחלת השפעת.

בעלה של האישה, שזעקתו וקריאתו לחבריו לתפילה ופרקי תהילים למען רפואתה שפורסמה ב"כיכר השבת" עוררה הזדהות ותפילות, מבשר היום כי ברוך השם בזכות התפילות חל שיפור ניכר במצבה.

"חברים, ברוך השם הורידו את האקמו", מעדכן הבעל, "ועכשיו דיברתי עם שני מנהלי מיון שהם ליוו את התהליך ומלווים כל הזמן, הם טוענים שברוך השם ההתקדמות הינה משביעת רצון. הם ניתקו אותה לגמרי מהמכונה והיא מתאוששת מאוד טוב".

"היא תהיה עדיין מורדמת ומונשמת עד מחר אבל ברוך השם יש איזו שהיא בשורה טובה", אומר הבעל בסיפוק ומבקש: "תמשיכו להתפלל שזה יתקדם כמו שצריך".

כפי שדווח ב"כיכר השבת", האישה, בת לאחת החסידויות בירושלים, חלתה בשפעת ומסיבה שאינה ברורה חלה הסתבכות משמעותית במצבה הרפואי שהוגדר כאנוש.

בעלה יצא בקריאה לחבריו ולמכריו להתפלל ולומר פרקי תהילים לרפואתה של אסתר מלכה בת יוכבד קרויס.

בהקלטה הוא נשמע מתחנן בדמעות שיקרעו שערי שמים לרפואתה. "חברים יקרים. פה מדבר יעקב דב קרויס. אשתי במצב קשה מאוד בעקבות סיבוך מחלת השפעת. הרופאים הגדולים קבעו שהיא מיטלטלת בין חיים למוות", מספר הבעל בהקלטה.

"אנא קבלו על עצמכם קבלה טובה או פרק תהילים לרפואתה. אמא צעירה, אם לשלושה ילדים. אני מתחנן ומבקש ממכם", הוסיף הבעל בקול נרגש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר