המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

היהודים בארץ ישראל צריכים להיות ערניים ולהיזהר מערבים וגויים עם סכינים, גרזנים ומשריפות. השריפות שהיו בארץ זה לא מאסונות טבע, בא"י אין אסונות טבע (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

אבא בשמיים הוא אבא של עם ישראל, אבא של כל העולם ואבא של כל העולמות בשמיים ובארץ. בורא עולם רוצה לטהר את העולם ולקדש אותו. יותר טוב לאדם חיים של אהבה, שלום ושלווה, פרנסה בשפע, חיים ארוכים לנצח ואהבת חינם ללא מוות. זה מה שרוצה מאיתנו בורא עולם ולא כולם מבינים. בורא עולם לא מעוניין ברשעים, בהרג ורצח, בניאוף וחמדנות, גאווה ושתלטנות. אבא שבשמיים מבקש שתהיה אהבת חינם - לאהוב זה את זה, קיום עשרת הדיברות, תפילות וקביעת עיתים לתורה.

מתרח יצא אברהם, מאברהם יצא יצחק, ומיצחק יצא יעקב. יעקב אבינו מגיע ללבן אחי אמו. מחשבותיו של לבן, לתפוס את יעקב הצדיק, כדי שיהיה בעיר שפע עד בלי די, ותכניותיו של בורא עולם שיעקב ייצא משם ברכוש גדול, עם ארבע נשותיו וכל ילדיו. יעקב יוצא מבית לבן ברכוש גדול ועוצמה גדולה, ואין לו פחד לפגוש את עשיו "וישלח יעקב מלאכים לפניו אל עשיו אחִיו ארצה שעיר שדה אדום" (בראשית לב, ג) ורש"י במקום אומר 'מלאכים ממש'. יעקב תכניותיו לשלום ולא למלחמה. עד היום הזה, ילדיו היהודים בארץ ישראל הקדושה רוצים שלום עם כל העולם - ישראל רוצה שלום ולא מלחמה! אם ייצאו להילחם נגדה, היא צריכה להתגונן: "הבא להורגך השכם להורגו".

בורא עולם מגן ושומר על ארץ הקודש עם ענני אור ואש והיהודים בארץ ישראל צריכים לשמור על עצמם, "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". למרות כל הבעיות בארץ ישראל, הן כלום לעומת מה שקורה מחוץ לארץ ישראל. בארץ ישראל הקדושה גשם בעיתו.

ממשלת ישראל צריכה להיות כולה אגודה אחת, שמאל וימין, כי הערבים הם לא בעד שלום. הם רוצים עוד ועוד חלקים מארץ ישראל ולזרוק אותנו לים או לקחת אותנו לעבדים, חס ושלום, כמו שהיה במצרים. 99.99% מהעולם הם גויים ומוסלמים, בטח ובטח שלא יבואו לקראתנו, לקראת ארץ ישראל הקדושה. הקדוש-ברוך-הוא מראה ליהודים בארץ ישראל מה עושים חלק מהערבים בארץ ישראל, ערבים בעלי תעודת זהות כחולה מציתים שריפות ורוצים לפגוע ביהודים. מראה בורא עולם ליהודים שאין בהם אמונה ואין לנו על מי לסמוך.

רוב מקרי הרצח קורים משתייה חריפה ורוב תאונות הדרכים בישראל, נגרמות משימוש בטלפונים ניידים בזמן נהיגה, שגורמים לחוסר ריכוז בנהיגה.

הקדוש-ברוך-הוא מגלה את כל אנשי הזימה, השוחד והגנבים וימשיך לגלות אותם, מהיהודי הקטן ביותר עד היהודי הגדול ביותר.

כל היהודים בארץ ישראל צריכים להיות ערניים ולהיזהר מערבים וגויים עם סכינים, גרזנים ומשריפות. השריפות שהיו בארץ זה לא מאסונות טבע, בארץ ישראל הקדושה אין אסונות טבע! זה רק מחוץ לגבולות ישראל. בעולם כולו יש צונאמי ושיטפונות, רעידות אדמה, אש, רוחות קשות, רכבות עפות מהמסילה, מטוסים מסתבכים ונופלים, סכסוכים בין מדינות ובתוך עצמן.

תקשיבו טוב כל העולם: כל ארץ ומדינה, ראש ממשלה ונשיא, או אדם כלשהוא בעולם כולו, שינסה לפגוע בארץ הקודש או ביהודים שגרים בארץ הקודש, או לקחת חלקים מארץ הקודש - אין רחמי שמיים עליו! אם זה מדינה היא תיהרס, ואם זה אדם הוא ייהרס, בזמן קצר ביותר! ארץ הקודש, אדמת הקודש, שייכת אך ורק לבורא עולם ולא שייכת לאף אדם. היהודים קיבלו אותה במתנה, לגור בה ולהקים בה את בית המקדש השלישי ודרך ארץ הקודש לזכך ולטהר את כל העולם.

אנו חוזרים וכותבים דברים בעלון שכאילו חוזרים על עצמם, הם לא חוזרים, זה כדי שהמצב ימשיך להתקיים כך לגויים.

סוריה, אין פתרון ולא יהיה פתרון. המורדים לא יוותרו לסורים. סוריה זה מגרש אימונים של רוב צבאות העולם. סוריה פגעה בחיילי צה"ל ותשלם על כך כל ימי חייה!

עיראק תמשיך להיהרס ולהסתבך, ולסבך איתה מדינות אחרות.

רוסיה, פוטין לא עושה חשבון לאף אחד, יורה איפה שרוצה ועושה מה שרוצה.

ארצות-הברית, טראמפ מתאים להביא שלום לעולם. אובמה עושה כל מה שביכולתו לסגור חשבונות.

במצרים יהיו מהומות, הרעב ימשיך למרות שהתקשורת המצרית משותקת.

תורכיה, הבטיחו לדאע"ש הרבה הבטחות. תורכיה מעלימה עין מדאע"ש, לא רוצה להסתבך איתם ומשתחררים המון פליטים לכיוון אירופה.

באירופה הפסיקו לקלוט פליטים. הם מסתבכים איתם ומגרשים אותם. פליטים, דאע"ש ומוסלמים יהרסו את כל אירופה. היהודים שם חיים באשליות. כשיבוא היום הקשה שהיה אי-פעם בעולם - לא יהיה להם לאן ללכת.

מבקש הקדוש-ברוך-הוא מהיהודים, בכל לשון של בקשה: 'אל תהיו עקשנים, אני עקשן יותר, תבואו לגור בארץ ישראל! אתם רואים שאני הורס ומפרק את העולם כדי לבנות אותו מחדש, תבואו לארץ הקודש!'

צרפת, חושבים שיש שם רוגע - אין שם רוגע. יש סיבוכים ותסבוכות ובורא עולם מזהיר אותם: תפסיקו להתערב בארץ ישראל.

ירדן, עוד מחכה.

אבו מאזן פועל בשקט. מבחוץ נראה מתוק מדבש, אך מבפנים, בשקט בשקט מפעיל חלק מהערבים שגרים בארץ ישראל בעלי תעודת זהות כחולה, וחלק שגרים מחוץ לארץ ישראל, כולם מקבלים ממנו הוראות. יהודים יקרים, בקרוב יגלו את האמת על אבו מאזן שהוא זה שנותן הוראות לערבים, מבחוץ ומבפנים, לפגוע ביהודים בארץ ישראל.

רצועת עזה, החמאס עובדים עשרים וארבע שעות ביממה בחפירת מנהרות. למרות שבורא עולם הורס להם את המנהרות, הם ממשיכים לחפור ללא הרף. נהרגים הרבה אנשים, קוברים אותם וממשיכים לעבוד רגיל.

ברצועת עזה, מזרח ירושלים וסביב חברון יש 'שקט' ממש 'שקט', במיוחד ברצועה עזה. הם מתחמשים ומתחמשים, מכינים תשתית חזקה כדי להפתיע ולהפריע לארץ הקודש.

חיזבאללה ונסראללה - צה"ל להיות ערני בגבול הצפון.

איראן שולחת נשק ותחמושת דרך סוריה לחיזבאללה. הקדוש-ברוך-הוא מגלה לצה"ל וצה"ל מפציץ את הכל. איראן פוחדת מישראל, היא שולחת שליחים בדרך לא דרך כדי לפגוע בארץ ישראל, לא ישירות. היא פוחדת פחד מוות שיגיעו מטוסים להפציץ את מפעלי האטום וזה ישפיע ויגמור את כל איראן. באיראן גילו עתיקות מזמן אחשוורוש ואסתר המלכה, עוד מעט יגלו באיראן הרבה דברים מיוחדים ועתיקים ששייכים ליהודים והם ייכנסו עוד יותר לפחד.

השמאל והימין בארץ ישראל, חייבים להתלכד ולהיות אגודה אחת. הערבים כאילו אוהבים את השמאל אבל זה אינטרס אחד גדול. הם ייקחו את מה שהם רוצים ויבעטו אותם מפה עד אין-סוף. הם לא רוצים שלום, מתחילת העולם "עשיו שונא ליעקב", עד המלכת מלך המשיח בזמן הקרוב.

אנשי עסקים מישראל - לא לעשות עסקים בחו"ל, להשקיע בעסקים בארץ ישראל הקדושה. מצווה ליישב את ארץ הקודש ולבנות בה בתים. לכל הגויים בחו"ל יש שיבושים, פחדים וחרדות שהיהודי מביא עליהם אסון בחו"ל. נכון להיום, בזמן הזה - שונאים את היהודים שנאת מוות.

חנוכה זה אורו של משיח. אורו של משיח נובע מחנוכה, מהאור הגנוז. משיח עובד ופועל, נפתח וימשיך להיפתח בפרהסיה, שלב אחר שלב! כולם יודעים מי זה מלך המשיח, הכל פתוח! נרות חנוכה מוסיפים אור גנוז של המשיח. צריך להתפלל על כל היהודים שיתחברו לגאולה ומשיח, חייבים כולם להיות בתוך מעגלי הגאולה! מי שלא יצטרף, יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להיכנס למעגלים. כמו ביציאת מצרים, מי שהאמין יצא ומי שלא האמין נשאר. כולם מחכים ליום המיוחד שיצביעו כולם: 'זה המשיח'!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר