לקיים בנו חכמי ישראל

הניתוח של הגאון רבי בן ציון מוצפי - הסתיים בהצלחה

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הפוסקים הספרדים, הוכנס הבוקר לניתוח מסובך בלבו, לאחר שנחלש. בשעות הצהריים התבשרו תלמידיו עי הניתוח הסתיים ובהצלחה (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח בכסלו תשע"ז | 18.12.16
(צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

עדכון - 14:00: בבית החולים הסתיים בהצלחה הניתוח שעבר הגאון רבי בן ציון מוצפי בלבו, מאז שעות הבוקר. לפי הערכת הרופאים, ההחלמה תימשך מספר שבועות.

• • •

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הפוסקים הספרדים, הוכנס בשעה זו (ראשון) לניתוח מסובך בלבו, הציבור נקרא להתפלל לרפואתו והצלחת ההליך הרפואי. שמו של הרב לתפילה: הרב בן ציון בן טובה.

בסוף השבוע סיפר הרב מוצפי על ניתוח ואמר: "יש לי בקשה אישית. 28 שנים אנחנו פה בשיעור, בעוונותיי הרבים, בשנתיים האחרונות נחלשו כוחותיי, הרופאים החליטו שאין פתרון אלא לעשות ניתוח לב פתוח. זה יקרה ביום ראשון הקרוב. עברנו הרבה בדיקות. אני אצטרך להגיד לכם שלום לכמה שבועות עד שתהיה החלמה".

בשלב הזה, פנה הרב מוצפי לתלמידיו, כשהוא דומע: "אני מאוד מבקש, ביום ראשון בבוקר, להתפלל, תגידו מזמור מ"א בתהילים. בשעה שמונה זה מתחיל, זה ייקח כמה שעות, אחרי זה ההחלמה תהיה קצת אטית".

בהמשך דבריו ביקש הגרב"צ מוצפי מתלמידיו שלא להאמין לכל השמועות והוסיף: "אני הולך בלב רגוע כשאני יודע שאני אתכם ואתם איתי. בבקשה תבקשו עלי רחמים, ולא רק ביום ראשון אלא גם בהחלמה כי היא כואבת, לא לשכוח כל יום להגיד מזמור מ"א בתהילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר