הטרור מכה בטורקיה: 14 הרוגים ועשרות פצועים

14 הרוגים ועשרות פצועים חלקם אנוש בפיגוע כנגד יחידה צבאית מובחרת של הצבא הטורקי לאחר שמכונית תופת נצמדה לאוטובוס שהוביל את עשרות החיילים (העולם הערבי)

משה פריגן | כיכר השבת |
הפיגוע הבוקר (צילום: מתוך פייסבוק)

הטרור מכה שוב בטורקיה: פיגוע כנגד יחידה מובחרת של צבא טורקיה בעיר קיצרי. גורמים בטורקיה מוסרים על 14 הרוגים ועשרות פצועים חלקם במצב אנוש. החשודים המחתרות הכורדיות.

שבוע לאחר הפיגוע באיסטנבול הטרור מכה שוב את טורקיה והפעם בעיר קיצרי בירת מחוז קפודקיא. הבוקר בסמוך לאוניברסיטה בעיר התפוצצה מכונית תופת בסמוך לאוטובוסים של כוחות מיוחדים מצבא טורקיה שהיו בדרכם לחופשה.

שר הפנים הטורקי סולימאן סוהילו מסר כי בפיגוע נהרגו 14 חיילים וקצינים שמזוהים בשעות אלו. עוד הוא מסר כי כי נפצעו עוד 48 חיילים וקצינים חלקם במצב אנוש. לדבריו טורקיה עדיין לא יודעת מי הם המפגעים וכי לא זוהו המחבלים שהתפוצצו במכונית תופת שנצמדה לאוטובוס. שבעה אנשים עוכבו לחקירה וכי ישנם עוד חמישה מבוקשים שמתנהל מצוד אחריהם.

כזכור לפני כשבוע נטל על עצמו ארגון נצי הבוקר של כורסיסטאן - פלג קיצוני של הארגון הכורדי PKK את האחריות לפיגוע באיסטנבול בו נהרגו עשרות שוטרים ואזרחים בסמוך לאיצטדיונה של קבוצת הצמרת הטורקית בשיקטאש. כעת ההערכות בטורקיה מדברות על כך כי את הפיגוע ביצעו אחת משתי המחתרות הכורדיות הפועלות במדינה ה-PKKו- TAK או ארגון המדינה האסלאמית שרוסיה סיכלה בשבוע החולף פיגוע שלו במדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר