מתקפה חריפה

הגר"מ מזוז: השמאל הם עשיו, רוצים להחריב את המדינה

מנהיג מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז במתקפה חריפה בעקבות פינוי עמונה המתקרב "כל אלה שתמכו בגירוש יהודים מגוש קטיף כולם שילמו. אם ראש ממשלה לא יעמוד חזק אז אין לו חוט שדרה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: נפתלי טרבלסי. וידאו: שידור חי 'כסא רחמים')

מנהיג 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז במתקפה חריפה נגד השמאל, אותם הוא מגדיר עשיו של הדור - ומאשים אותם שהם רוצים להחריב את המדינה.

במהלך שיעורו השבועי הנמסר בבני ברק תקף הגר"מ מזוז ואמר: "היום יש לנו עשיו בעם ישראל, השמאל גימטריה עשיו, השמאל רוצה להחריב את המדינה, התחילו בגוש קטיף ממשיכים בעמונה,מחר עלולים להמשיך בבית אל ועופרה. אם ראש ממשלה לא יעמוד חזק אז אין לו חוט שדרה".

לדבריו: "כל אלה שתמכו בגירוש יהודים מגוש קטיף כולם שילמו, מי ששילם בחייו, מי ששילם בבריאותו, מי ששילם במעלתו, שלא יחשבו העולם שהעולם הפקר, יש מגיח ומנהל את העולם, הוא רואה כל דבר".

הרב מזוז גיבה את החלטת תושבי עמונה שלא לקבל את מתווה הממשלה, ואמר כי אי אפשר לגרש לפני שבונים עבורם מקום אחר: "אתם לא זוכרים מה קרה עם גוש קטיף?".

מנהיג 'יחד' המשיך בביקורת קשה על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "איך אדם יכול לעקור את אחיו מהמקום שלו?. בשביל מה בחרו בימין, בשביל לשמור על ארץ ישראל, אם אדם לא יודע לשמור - יבוא מישהו אחר במקומו".

הרב מזוז פנה למפלגות החרדיות ש"ס ו'יהדות התורה': "אסור לעשות כדבר הזה, ידע לו כל חרדי שנמצא בכנסת אם לא לעת כזו הגעת למלכות, צריכים להפגין בקולי קולות, צריכים לעורר את אמריקה, לא עושים כדבר הזה לעם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר