"אייס צ'אלנג'"

טיול אתגרי בלפלנד הקפואה - עם חולצה קצרה

נהיגת ג'יפים על קרח, שייט בשוברת קרח, רכיבה על אופנועי שלג, מזחלות איילים, הרפתקאה במזחלות כלבים אמיתיות - אלו ועוד כלולים בטיול אתגרי ומהנה בלפלנד הקפואה (טיולים, תיירות)

(צילום: מתוך ynet)

הנופים הנפלאים של לפלנד, נפלאים עוד יותר: מסע שטח אתגרי ייחודי מציע נהיגת ג'יפים על קרח, שייט בשוברת קרח, רכיבה על אופנועי שלג, מזחלות איילים, הרפתקאה במזחלות כלבים אמיתיות וקרטינג בשלג. "אייס צ'אלנג'" קוראים לזה.

מסמרי הקרח המיוחדים שמחוברים לגלגלי הג'יפים ה"דורסים" את הקרח, הם שמאפשרים את הנסיעה האתגרית שיוצרת חווית נהיגה ייחודית ללא תיירים רבים מסביב, בתוך טבע מרהיב ובמקומות נפלאים שלהגיע אליהם ניתן רק באמצעות רכבי השטח הללו.

"גן עדן לחובבי ריגושים" - מתוארת לפלנד בסקירה שפרסם יוחאי הררי ב-ynet. ב"אייס צ'אלנג'" המגורים הם בבקתות עץ מדוגמות ומחוממות כולל סאונה פרטית בכל בקתה.

מי שמובילים את המסע בשטח, הם שני מדריכים ישראלים בעלי ניסיון רב בשטח, יחד עם מדריך מקומי שמכיר כל שביל במקום. הקבוצה קטנה בדרך כלל, כך שהניידות קלה וכל דקה מנוצלת בצורה הטובה ביותר.

כל מי שהיה בלפלנד יודע לספר על חווית נהיגה במקום שאין דומה לו בעולם. הג'יפים ממש מחוממים, כך שאפשר לשבת בתוכם בחולצות קצרות גם כשהטמפרטורה בחוץ צונחת ל-20 מעלות מתחת לאפס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר