מבצע החיסול בתוניסיה

ידי 'המוסד'? מערכת מצלמות האבטחה נפרצה והסרטונים נמחקו

מי שהוביל את מבצע החיסול המדויק של מהנדס המל"טים מהחמאס, דאג הפעם "לנקות" גם את מצלמות האבטחה באזור ולשתול בהם סרטונים לא קשורים. לקח מחיסול מבחוח? (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רכב המחבל, לאחר החיסול (צילום: מתוך ynet)

אחיו של מוחמד א-זווארי, מהנדס המל"טים של חמאס שחוסל אתמול במבצע מיוחד שמיוחס למוסד הישראלי, טוען היום כי הוא בדיוק עבד על פרויקט של פיתוח צוללת בשלט רחוק. כמו כן, בכלי התקשורת בתוניסיה התפרסם, שמערכת מצלמות האבטחה שנמצאות בקרבת זירת החיסול - נפרצה.

"הוא היה סגור מאוד", תיאר רדוואן א-זווארי. "את המידע על הפיתוח שהוא היה באמצעו הצלחתי להשיג ממנו, ולא חשבתי שאצליח להוציא ממנו עוד פרטים על הנושא הזה, אבל זה נכון".

כאמור, לאחר החיסול דווח על פריצה למערכת מצלמות האבטחה בזירה, ובמקום התמונות והסרטונים שמתעדים את החיסול, נמצאו במצלמת סרטונים שאין להם כל קשר לזמן ולמקום של ההתנקשות. הפריצה למערכת נעשתה בצורה מקצועית, למי שעשה זאת יש ידע טכנולוגי רב והמוסד הישראלי מסומן בכל הפרסומים כמי שעומד מאחורי מבצע החיסול המזהיר.

בהודעת החמאס המתייחסת לחיסול נאמר: "הוא פעל נגד ישראל בהגנה על פלסטין והיה לאחד המפקדים שפיקחו על מערך הכטב"מים ה'אבאביל' של הזרוע הצבאית, שביכולותיו חזו במהלך מבצע צוק איתן בשנת 2014".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר