אסון בבני ברק

פעוטה איבדה את ההכרה אצל המטפלת ונפטרה

כונני ההצלה בבני ברק, ביצעו החייאה על פעוטה בת ארבעה חודשים שאיבדה את ההכרה בעת ששהתה אצל המטפלת ופונתה במצב אנוש לבית החולים - שם נקבע מותה (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: פוקסי)

כונני ההצלה בבני ברק ביצעו בצהריים (ראשון) החייאה על פעוטה שאיבדה את ההכרה בעת ששהתה אצל המטפלת, למרבה הצער בבית החולים - נקבע מותה.

הפעוטה פונתה על ידי מד"א לבית החולים תל השומר, במצב אנוש, כאשר המאמצים להצילה - נמשכים כל העת.

אך כעבור זמן קצר נמסר כי בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה.

שלומי בדיחי מתנדב איחוד הצלה שהגיע ראשון למקום סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בפעוטה בת 4 חודשים כשהיא ללא דופק וללא נשימה לאחר שלדברי המטפלת היא לא התעוררה משנתה.

"יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים שגרים בסמיכות למקום ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אך למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותה בבית החולים".

ביום שישי נקבע מותו של פעוט חרדי שאיבד את ההכרה בבית המטפלת, ברכסים. כונני ההצלה ביצעו בפעוט פעולות החייאה מתקדמות, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו.

שלמה מישקובסקי מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הפעוט היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שלדברי המטפלת הוא לא התעורר משנתו. ביצעתי בו פעולות החייאה מתקדמות בסיוע מתנדבים נוספים שגרים בסמיכות למקום אך למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו בזירה. ייתכן כי הרקע הוא תסמין מוות בעריסה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר