אש בעזה

אש נפתחה לעבר כוח צה"ל; טנק השמיד עמדה של חמאס

מחבלים פתחו הבוקר באש לעבר כוח צה"ל שעסק בפעילות מבצעית בגבול עם רצועת עזה. אין נפגעים ואין נזק. בתגובה, טנק של צה"ל השמיד עמדה של החמא"ס בעזה (אקטואליה)

טנק. ארכיון (צילום: Ofer Zidon/FLASH90)

מחבלים מרצועת עזה פתחו בשעה האחרונה (שני) באש לעבר כוח צה"ל שעבד סמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי אין נפגעים לכוחותינו ולא נגרם נזק.

כעבור זמן קצר תקף והשמיד צה"ל באמצעות טנק עמדה של ארגון הטרור חמא"ס.

מדובר צה"ל נמסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לירי שבוצע קודם לכן לעבר כוח צה"ל אשר עבד סמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. צה"ל ימשיך לפעול בנחישות בכל עת לשמירת הביטחון של מדינת ישראל".

החקלאים בעוטף עזה, באזור דרום הרצועה, התבקשו להתפנות מהשדות הנמצאים בטווח של קילומטר מהגבול.

לפי שעה אף ארגון ברצועת עזה לא נטל אחריות לירי. אפשר ולא ארגון חמאס הוא זה שביצע את הירי אלא ארגונים אחרי שאינם סרים למרותו של חמאס הם אלו שפתחו באש בכדי לחמם את הגזרה ולגרום לצה"ל להגיב ולתקוף בסיסים של חמאס ברצועה.

הלילה פתחו פלסטינים באש מרכב חולף לעבר רכב בבעלות ישראלית שנסע בכביש סמוך לכפר עבוד שבאזור היישוב עופרים בבנימין נהג המכונית המשיך בנסיעה עד לפילבוקס צה"לי סמוך שם קיבל טיפול רפוןאי ראשוני ופונה באמבולנס של מד"א לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר .

החודש קיים ארגון חמאס ברצועת עזה תרגיל רחב היקף באש חיה. התרגיל סימן את בניית הכוח הצבאי של חמאס לקראת עימות אפשרי עם ישראל. חמאס פינה כחלק מהתרגיל את בסיסיו בכדי לתרגל תרחיש של תקיפה ישראלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר