פחות ביטחון, יותר רווחה

הממונה על התקציבים באוצר: "תקציב הרווחה לוקח את תקציב הביטחון"

הממונה על התקציבים באוצר אמיר לוי אמר בכנס הרווחה בתל אביב כי תקציב הרווחה גדל משמעותית. "משקיעים יותר בבריאות וברווחה, זה לוקח בהליכה את תקציב הביטחון" (ארץ)

אמיר לוי (צילום: Hadas Parush/Flash90)

עיריית תל אביב יפו עורכת היום (שני) את הוועידה השנתית לרווחה בה משתתפים בכירים במשק, ראש העיר תל אביב יפו ובכירים נוספים.

הממונה על התקציבים באוצר, אמיר לוי אמר בוועידה כי "תקציב המדינה צפוי לגדול בשנה הקרובה". באשר לקיצוץ בתקציב השנה הבאה הוסיף הלוי: "השורה התחתונה היא שתקציב המדינה הולך לגדול בחמישה אחוזים, תקציב הבריאות יגדל בכמיליארד שקלים, התקציב לנוער בסיכון יגדל ב-250 מיליון שקל ומאות מיליוני שקלים יתווספו לתקציב החינוך הבלתי פורמלי. וכשמנתחים את תקציב המדינה ולא את מה שהיה כתוב אתמול אחרי ישיבת הממשלה, רואים גידול. הם לוקחים את תקציבי הביטחון בהליכה".

הלוי סיכם כי "בתקציב החדש ניתן לראות שהמדינה מוציאה פחות על ביטחון ויותר על שירותים אזרחיים".

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי שפתח את הוועדה אמר בנאומו "העניים בסוף בוחרים במי שדופק אותם. להסתכל למציאות בעיניים זה אומר לומר את הדברים בגלוי, בפה מלא - שהבעיה אינה בעיה חברתית, וגם לא בעיה כלכלית. הבעיה היא בעיה פוליטית – במובן זה שהפתרון יכול לבוא רק מלמעלה - רק באמצעות חקיקה שרק היא יכולה ליצור מציאות חברתית צודקת יותר".

הועידה הנערכת היום בתל אביב מטרתה להעלות לסדר היום את השיחה בנושא הרווחה. כינוס הועידה מידי שנה הוא יוזמה של עיריית תל אביב, אוניברסיטת תל אביב ואיגוד העובדים הסוציאליים. השנה תתמקד הועידה בשינוי מדיניות הרווחה ותערוך פאנלים עם קובעי מדיניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר