המתנחלים מרוצים

מקורבת לטראמפ: "יהודה ושומרון - חלק בלתי נפרד מישראל"

אחרי ההודעה על מעבר שגרירות ארה"ב לירושלים, מגיעה עוד אמירה משמעותית שמצדיקה את החיוכים של הנהגת המתיישבים ביהודה ושומרון בדברם על כהונת טראמפ (מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דנלופ, בסיור עם ראש מועצת שומרון (צילום: מתוך ynet)

אישיות בכירה מצוות המעבר של דונלד טראמפ המכין את כניסתו לתפקיד נשיא ארה"ב, בקי נורטון דנלופ, אמרה במהלך סיור בשומרון בימים האחרונים, כי "מי שמגיע ומבקר ביהודה ושומרון רואה שזה חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל".

משלחת המדינאים, שכללה גם חברי קונגרס רפובליקנים וחברי פרלמנט אירופים, הגיעה השבוע לביקור בישובי השומרון, כשדנלופ, שביקרה בשומרון גם בשנה שעברה, הדגישה כי היא שמחה לשוב לאותו המקום.

"כאזרחית אמריקנית יש לי אמפתיה לאנשים הישראלים שרוצים להתיישב לכל אורך המדינה שלהם, ושהיה להם מקום להרחיב את הקהילות שלהם ואת הבתים שלהם, ושיהיו להם מקומות בטוחים לגדל את הילדים שלהם", היא תיארה בתום הסיור באיתמר, ברקן, פדואל ואתרים נוספים.

לדבריה, "בסיור שעשינו במפעלים ראינו שערבים שמתגוררים בישראל מסוגלים לחלוטין לעבוד אחד ליד השני עם שכניהם הישראלים. הקהילה הבינלאומית צריכה לשים לב למה שבאמת קורה כאן, במקום להקשיב לזרם המרכזי של התקשורת שמדווחת על מה שאינו חדשות אלא מדווחת על דברים מומצאים. הם צריכים להתמקד ולראות מה באמת קורה כאן בשטח של יהודה ושומרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר