הזוועה באוקראינה

נפגעי הפוגרום באומן טוענים: "משרד החוץ מפקיר אותנו"

עמי משולם, בנו של הרב עוזי משולם ז"ל ומי שנפגע בפוגרום הקשה בציונו של רבי נחמן מברסלב, טוען כי נתקל באטימות והזנחה כשביקש עזרה רפואית מגורמים ישראלים (מהעולם)

הפוגרום בציון (צילום: מתוך דף הפייסבוק של עמי משולם)

מספר ימים לאחר הפוגרום המזעזע בציון רבי נחמן מברסלב באומן שבאוקראינה, עמי משולם, בנו של הרב עוזי משולם ז"ל ומי שנפגע בתקרית האנטישמית לאחר שהותז עליו דם וחומרים דליקים טען ביום חמישי האחרון כי משרד החוץ לא מתערב על מנת לסייע ולהעביר את הנפגעים לאשפוז בבית חולים בישראל.

בפוסט שפרסם משולם ברשתות החברתיות נכתב: "אור ליום רביעי האחרון נפגענו קשות בהשלכת חומר לא ידוע לעינינו וגופנו וניסיון להציתנו, על ציונו של רבי נחמן מברסלב. אין לי את הכח כרגע להרחיב את כל פרטי המקרה, אבל חשוב לציין שבהגדרה נפגענו מפעולת איבה".

משולם טוען כי בעקבות מחלה שיש לו בעיניו המצב חמור יותר וכי "כל הבקשות והתחנונים להזעיק רופא על מנת להציל את מאור עיניי לפני פגיעה בלתי הפיכה עלו בתוהו. בזמן שכל שועי המדינה מגנים את האירוע בפומביות טראנס אטלנטית, הם מתעלמים ומזניחים 3 מאזרחיה התקועים ללא יכולת לפגוש רופא או לתקשר עם צוות רפואי כלשהו (זמן יקר שעלול להוביל לנזק בלתי הפיך)".

משולם כותב עוד: "פנינו למוקד חירום משרד החוץ ועל הקו מנגד דיבר בחור בשם אור שלא הביא בשורה טובה להתקדמות מצד המשרד האחרון. כרגע אנו יכולים לראות אך עם צריבות וחוסר פוקוס. כרגע אנו בבית החולים וגם פה הסחבת ממשיכה".

"אח העונה לשם בן דוד שלום שרלי הודיע לנו חגיגית שאם יש נזק, זה ככל הנראה כבר בלתי הפיך. וייתכן ונסבול מבעיות בהמשך. מה שבטוח הוא שחצי עולם כולל יועץ השגריר באוקריאנה, ידעו למצוא את מספר הטלפון שלי על מנת לקבל פרטים. הרבה חסידים מצאו אותי בכל דרך, על מנת שאגיע למשטרה למסור עדות עם חבריי, כי רק אנחנו נכחנו במקום הספצפי", כותב משולם, "אבל לדאוג לבריאותנו כולם מתעלמים".

"מקווה שמחשהו יסיר את הכפפה לפני שבכל העולם יבינו שלפגוע ביהודי זה אפשרי והפולטיקאים רק ירעישו בדיבור ולא במעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר