"פרימיטיביות מגעילה"

יממה לאחר שטינף על החרדים: עדויות על התנהגות לא הולמת של חיים יבין

יממה לאחר שפורסם ראיון בו טינף על שומרי המצוות, חיים יבין הידוע בכינויו "מר טלוויזיה", מסתבך עם פרסומן של עדויות על התנהלות בעייתית שלו כלפי נשים שעבדו איתו בעבר (ברנז'ה)

חיים יבין. ארכיון (צילום: Michal Fattal/Flash90)

"מר טלוויזיה", חיים יבין, העניק בסוף השבוע ראיון נרחב לעיתון "ידיעות אחרונות", בו טינף על שומרי המצוות וכינה אותם "פרימיטיבים". אלא שיממה לאחר מכן, בעקבות אמירה משפילה אחרת שלו כלפי נשים, החלו להתפרסם עדויות נגדו על התנהגויות לא הולמות.

"הדתיים בירושלים הפריעו לי - חלקם - כי יש בהם מידה של פרימיטיביות. האמונות התפלות. חוסר ההשכלה. עשיתי סרט באור יהודה ואמרתי לש"סניקים, 'מה נתן לכם הרב?'. אחד אמר, 'אני חולה לב, הרב אמר לי לאכול לחם והבראתי'. איך אתם מסביר את השישה מיליון? עונה לי, 'חטאו'! הפרימיטיביות הזאת מגעילה אותי" אמר יבין במהלך הראיון.

לא רק החרדים היו על הכוונת של יבין, גם המתנחלים ואנשי הימין: "אנחנו לא העם הנבחר. אנחנו לא יכולים לרשום מקומות על הטאבו שלנו. וזה בכל ההתנחלויות. ואני יודע שיש מתנחלים שקוראים לי בוגד בגלל זה. אני עוד זוכר שלפני 20 שנה במגרון אמרו לנו, 'אנחנו נגיע להבנה ואז מוחמד יגיש לנו קפה'. יש אפילו מי שאומר לא לפגוע בעמונה. אבל יש שם כל מיני פרחחים. אנרכיסטים. נוער הגבעות".

"עמונה שממונה" הוא הוסיף, "אצלם הכל כשר במלחמת הקודש שציווה הקב"ה. ברגע ששרפנו ערבי - ואבו ח'דיר מופיע בסרט - אין דרך חזרה. אני מאמין שהרוב בסדר, אבל יכול להיות שאני נמצא על הכוונת של מישהו, אני מפלל שלא. אלוהים ישמור".

כאמור, היום החלו להתפרסם עדויות של נשים שעבדו בעבר עם יבין, וטוענות כי התנהג בצורה לא הולמת כלפיהן. חלק מהעדויות יפורסמו מחר בתחקיר שיפרסם "ידיעות אחרונות".

יבין עצמו אמר היום ל-ynet כי "אני מכחיש את כל הסיפורים האלה. לא היה ולא נברא. בראיון ל'ידיעות אחרונות' הצבעתי על טרנד שהיה אז. טוב מאוד שהדברים השתנו מאז. אני חי ומכבד ודוגל בשוויון מלא בין נשים לגברים עם כל הזכויות. אם פגעתי במישהו או במישהי - אני מתנצל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר