אודי דוידי על אורות גבוהים / ביקורת מופע

הזמר והיוצר אודי דוידי אירח במופע חורף ייחודי את הזמר דוד ד'אור לסדרת דואטים מצוינת שהעניקה סיבה מוצדקת למושג אמן אורח, ובכלל הציג רמה חדשה במופע שלו (מגזין מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: נתנאל לייפר, כיכר השבת)

זמר טוב עם שירים טובים ומופע מהודק עם נגנים טובים זה חשוב, אנרגיות טובות זה גם חשוב מאד, אך לא פחות חשוב הוא שלב בחירת האמן אורח בו נעשים פעמים רבות שגיאות קשות וחמורות שעולות כסף רב ובמקרה הטוב לא הורסות את המופע.

בחירת אמן אורח היא עבודת הפקה בפני עצמה. זמר אורח אמור לתת נופך אמנותי למופע ולא רק לספק שם גדול שימשוך את הקהל, למרות שגם שיווק זו בהחלט לא מילה גסה.

בהופעות רבות שהייתי ניתן דגש רב מידי לשמו של האמן והרבה פחות מידי מחשבה להתאמה שלו למופע והיכולת שלו לתת לו איזה שהוא ערך אמנותי. פעמים רבות נוצר מצב בו רוב הצופים בקהל הגיעו בכלל כדי לצפות באמן האורח שמצדו לא מצליח לתת מספיק מקום וחשיבות למארח שלו שנותר יבש בצל.

פעמים רבות השילוב המוזיקלי כל כך לא מתאים ולא מעניין שלא נותר לי אלא לתמוה האם נעשתה איזו שהיא חזרה עלובה בה הבינו השניים כי השילוב ביניהם לא עובד...

כשכן נעשית הבחירה הנכונה האירוח יכול לתת למופע כולו דחיפה אדירה ולקחת אותו פשוט לשמים. זה מה שקרה אתמול במופע של זמר הפופ היהודי, אודי דוידי בו הוא אירח את האיש והקול שמנפץ פלורסנטים, דוד ד'אור.

דוידי שפתח את המופע במספר להיטי עבר שלו הזמין לבמה את ד'אור שכרגיל גרם לקהל לפעור את פיו בתדהמה לנוכח יכולותיו הקוליות המופלאות. הוא פתח עם הלהיט "קול מהשמים" כשדוידי מצטרף אליו בקולו החם והנמוך יותר ויחד יוצר איתו מן שלמות מוזיקלית נעימה במיוחד.

השניים המשיכו לביצוע מעולה של "בן אהוב" אחד הלהיטים הגדולים ביותר של דוידי ולאחריו הלהיט הניצחי של ד'אור "תשמור על העולם ילד".

היה מרתק להביט בקהל שרמת הקשב שלו זינקה לנוכח הביצועים המיוחדים והמעניינים שהשניים הפיקו בליווי הלהקה המצוינת והמופע גם לאחר רדתו של ד'אור מהבמה התעורר פלאים כשדוידי ניצל את המומנטום האדיר אחרי הדואטים לסדרת שירים סוערים וסיפורים שריתקו את הקהל.

הייתי בלא מעט הופעות של דוידי בחיי וזו הייתה הטובה והאנרגטית ביותר שראיתי. דוידי הרגיש את הקהל וניכר שהוא חש בנוח כשהוא פנה אל הקהל בעיניים פקוחות ויצר אינטרקציה בריאה ונעימה עם הקהל. הוא סיפר דברים אישיים על משפחתו וילדיו ועורר תחושת חום נעימה בליל חורף ירושלמי סוער וקר במיוחד.

רמת ההופעות במוזיקה היהודית זינקה פלאים בשנתיים האחרונות והמופע החדש של דוידי בהחלט התאים את עצמו לרף החדש ובצורה מכובדת ומקצועית. שאפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר