סוריה

שלח את שתי בנותיו להתאבד ו... נהרג

הג'יהדיסט הסורי, אבו נימר, שלא היסס לשלוח את שתי בנותיו, בנות ה-7 וה-9, לבצע פיגועי התאבדות, נהרג בעצמו - כנראה כחלק מהמאבקים הפנימיים של המורדים (העולם הערבי)

משה פריגן | כיכר השבת |
(צילומסך: מתוך @Syria_Protector בטוויטר)

נהרג הג'יהדיסט ששלח את בתו להתאבד בפאתי דמשק. אנשי ארגונו טוענים שהם הרגו אותו במלחמות פנימיות, אך המשטר טוען כי הוא נהרג בהפצצה של הכוחות הסורים.

לפני כשבוע פורסם סרטון בו מכין ושולח ג'יהדיסט בשם אבו נימר מארגון איסלאמי קיצוני בסוריה את בנותיו אל מותן בפיגוע התאבדו ממנו נהרגו ארבעה אזרחים ונפצעו אחרים. אמש נודע כי הוא נהרג. בהודעה שפרסם המשטר הסורי נאמר כי אבי נימר נהרג על ידי כוחות סורים. מנגד טוענים יודעי דבר בסוריה כי הוא נהרג על ידי חבריו בעקבות סכסוכים פנימיים.

כזכור בסרטון שפורסם ועורר הד רב נראה אבו נימר עם שתי בנותיו פאטימה ואיסלאם בו הוא שואל את פאטימה אך היא לא עונה "פאטימה, מה את מתכננת לבצע היום? פעולת התאבדות? היכן? בדמשק? אבל את עדיין ילדה קטנה, רק בת תשע, למה את לא משאירה את העבודה לגברים? מפני שכל הגברים ברחו ועלו על האוטובוסים הירוקים? את רוצה לתת לכופרים האלה לתקוף אותך ואחר כך להרוג אותך?", כפי שמשתמע הוא התכוון למורדים שהוצאו מחאלב באוטובוסים ירוקים.

לבסוף שאל אבו נימר "את רוצה להרוג אותם, נכון?" והיא נשמעת משיבה "נכון" הסרטון מסתיים בכך שהוא אמר לבנותיו "דתנו היא דת של גאווה ולא דת של השפלה, אינשאללה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר