מקנאת בגטאס?

חנין זועבי: "סוהרי השב"ס קוצרים איברים מפלסטינים"

הסתה קשה: חנין זועבי, הח"כית הפרובוקטיבית המוכרת, מפיצה בפייסבוק עלילה חמורה נגד סוהרי שירות בתי הסוהר. מתברר, כי היא גם שיאנית הבקשות לביקור אצל מחבלים (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |

סיעת בל"ד עדיין בכותרות, והפעם לא בגלל חבר הכנסת גטאס שסייע למחבלים כלואים. מי שהפעם בכותרות היא ח"כ חנין זועבי. בדף הפייסבוק שלה היא האשימה כי שירות בתי הסוהר מניח לאסירים פלסטינים למות מסרטן, כדי לקצור אחר כך את איבריהם.

"בקרב האסירים החולים יש גם הסובלים מסרטן, ובמרכז רפואי שב"ס ממתינים שהמחלה תתפשט בגופם ואז מסירים את איבריהם אחד אחרי השני", כתבה זועבי. בעקבות כך פנה השר לביטחון פנים גלעד ארדן ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה להורות למשטרה לפתוח בחקירה נגד זועבי, בחשד להסתה חמורה נגד אנשי שב"ס.

"מדובר בהסתה שקרית, מקוממת ובזויה שמתארת אירועים דמיוניים ומסיתים כנגד עובדי ציבור העושים מלאכתם נאמנה", כתב ארדן. לדבריו, "הסמיכות בין כתיבת הדברים על ידי זועבי לבין מועד מעצרו של גטאס אינה מקרית".

בתוך כך, היום מתברר כי חנין זועבי צועדת בראש במספר הבקשות של חברי הכנסת הערבים לבקר מחבלים בכלא, כשמתוך שמונה בקשות שהגישה נענו שתים מהן בחיוב. כמו כן, יו"ר בל"ד ח"כ ג'מאל זחאלקה התראיין והצדיק את גטאס, חברו העצור: "הוא התייצב וענה על הכל, מה רוצים ממנו", תהה.

תגובת זועבי לפניית ארדן ליועמ"ש: "הדברים המיוחסים לי אינם נכונים. לא כתבתי בפוסט דברי הסתה, אלא רק ציינתי כי שב"ס לא מעניק טיפול רפואי טוב לאסירים, וכתוצאה מכך מחלות קשות מתגלות באיחור, כשכבר לא ניתן לטפל בהן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר