התגרות מסוכנת

זעזוע: עשרות חרדים עלו הבוקר להר הבית | צפו בתיעוד

עשרות חרדים עלו הבוקר להר הבית - זאת בניגוד לחוקי התורה. גולשים ערבים הביעו כעס וזעם על הפגיעה ברגשותיהם. אישי חינוך הביעו זעזוע ומחאה חריפה נוכח ההתגרות המסוכנת • צפו (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום מתוך טוויטר - وكالة شهاب, شبكة قدس الإخبارية)

זעזוע: עשרות חרדים עלו הבוקר (שני) בריש גלי להר הבית תוך התרסה והתגרות מיותרת ומסוכנת תוך שהם עוברים על חוקי התורה וההלכה ופסיקת גדולי ישראל האוסרת זאת מכל וכל.

בכלי התקשורת וברשתות החברתיות בעולם הערבי צייצו בשעות האחרונות עיתונאים, בלוגרים וגולשים רבים כי עשרות אברכים ותלמידי ישיבה עלו להר הבית לתפילה ולסיור בעיצומם של ימי החנוכה.

הגולשים הערבים הביעו כעס וזעם על הפגיעה ברגשותיהם וניכר היה שאינם מבדילים בין אנשי הציונות הדתית העולים להר לבין בני הציבור החרדי המתרחקים מאיסור חמור זה.

רבנים ואישי חינוך שנחשפו לתיעוד הביעו זעזוע ומחאה חריפה מהעובדה שאותם יהודים חרדים הלבושים כבני ישיבות עוברים על חוקי התורה בדריסת רגל וגורמים במעשיהם לחילול שם שמיים ולהתגרות בגויים האסורה מכל וכל.

"לא יאמן כיצד אנשים שמגדירים עצמם כחרדים מעיזים להחציף פניהם, לזלזל בהלכה, לפגוע בגדולי הדור שאסרו זאת מכל וכל ועוד לגרום לכעס עצום בקרב המוסלמים מה שעלול חלילה להצית אש ותבערה", הם אומרים.

לדבריהם: "לא מספיקה העובדה שהם רומסים ברגל גאווה לאומנית את עקרונות ההלכה אלא גם מכניסים את כלל ישראל לעניין של פיקוח נפש וסכנה ממש. מי מהם ייקח אחריות על ההתגרות המיותרת הזו? מי מהם יישא בתוצאות אחר כך?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר