"לחמם את הלבבות"

מאות השתתפו במופע של רדיו 'קול ברמה' וילדי משי

אירוע הלל והודיה של רדיו 'קול ברמה' בשיתוף ילדי משי התקיים אתמול במלון רמדה בירושלים, בהשתתפות מוטי שטיינמץ שהקדיש את השיר "בלבבי משכן אבנה" לרפואת מרן ראש הישיבה, להקת הילדים קינדרלעך ועוד (חרדים)

(תמונות: ישראל קליין, וידאו: באדיבות המצלם)

כאלף וחמש מאות השתתפו אמש (א') נר שני של חנוכה באירוע הלל והודיה של רדיו 'קול ברמה' בשיתוף ילדי משי במלון רמדה בירושלים.

באירוע נטלו חלק הזמרים מוטי שטיינמץ בליווי תזמרתו המורחבת של רובי בנט, הקינדרלעך - להקת הילדים של ישראל, פיני איינהורן ויהודה פליישמן אשר שימחו את הילדים וההורים.

את האירוע הנחה השדרן עמירם בן לולו והוא הועבר בשידור חי ב'קול ברמה'. התרגשות רבה היתה כאשר אחד מילדי המשי עלה להדליק את נר שני של חנוכה, ומספר ילדים שרו יחד עם הזמר החסידי מוטי שטיינמץ .

במהלך ההופעה הקדיש הזמר מוטי שטיינמץ את השיר 'בלבבי משכן אבנה' להחלמת מרן ראש הישיבה הגאון הרב אהרון לייב שטיינמן שליט"א המאושפז בטיפול נמרץ.

אריאל דרעי, מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' אמר באירוע כי "לאש שאנו מדליקים בה את החנוכיה שתי תכונות מנוגדות. האחת- לשרוף ולכלות והאחרת - להאיר ולחמם את הלבבות. בחנוכה אנו בוחרים כשיטת בית הלל בבחינת מוסיף והולך , להוסיף עוד אש וחום עם אהבה, וזה הדבר המחבר בין רדיו קול ברמה לארגון המדהים הזה ארגון משי".

דרעי הודה גם לרב אשר זורייבין נשיא ארגון ילדי משי על שיתוף הפעולה.

צפו בחלק מההופעה ובגלרית התמונות של ישראל קליין

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר