"יש מקום לשחרור"

גם הבוקר: שיפור במצבו של מרן הגראי"ל שטיינמן

שיפור נוסף במצב מרן הגראי"ל שטיינמן המאושפז בעקבות דלקת ריאות. פרופ' מוטי רביד ל'כיכר השבת': "ניתן לומר שהרב חזר לעצמו פחות או יותר ויש מקום לשחרור" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הרב שטיינמן (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

עיני עם ישראל נשואות בימים אלו בדאגה ותפילה אל מחלקת טיפול נמרץ במרכז הרפואי מעייני הישועה בבני ברק שם מאושפז מנהיג היהדות החרדית מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

מקורביו מספרים הבוקר (שני) על שיפור נוסף בחסדי שמיים כאשר הרב התפלל שחרית ואף סעד את ארוחת הבוקר.

בשיחה עם "כיכר השבת", מאשר פרופסור מוטי רביד את הפרטים ומדווח כי מרן ראש הישיבה כבר נושם בכוחות עצמו וללא עזרים חיצוניים.

"ראש הישיבה התפלל שחרית ותיקין ואכל ארוחת בוקר", אומר פרופסור רביד, "אנו מגדירים זאת כשיפור נוסף גם מאתמול. ניתן לומר שהרב חזר לעצמו פחות או יותר".

לדברי פרופ' רביד: "במהלך היום נקיים התייעצויות נוספות לאור המצב והבדיקות הרפואיות ונקבל החלטות לגבי המשך האשפוז".

בסיום השיחה, מבשר פרופ' רביד כי "היום ניתן לבשר שיש מקום לשחרור. לא יודע לומר אם זה יהיה היום או מחר אבל הכיוון הוא חיובי. יש מקום גדול לאופטימיות".

כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", ביום ראשון בערב הגיע מרן ראש הישיבה לבדיקות מקיפות במרכז הרפואי מעייני הישועה זאת לאחר מספר ימים בהם לא חש בטוב ובסיומן הוחלט על אישפוזו והשארתו להשגחה.

מרן הגראי"ל אושפז לאחר שאובחן על ידי רופאו האישי פרופ' אברהם וינברגר בדלקת ריאות ובעיות של מצוקת נשימה.

עם היוודע דבר האשפוז, לאחר הפרסום ב"כיכר השבת", החלו תפילות בכל היכלי התורה והישיובת, בבתי כנסיות ובבתי מדרשות, לרפואתו השלימה.

בשעות הבוקר אמש דווח ב"כיכר השבת" על שיפור קל במצבו של מרן, שהתפלל שחרית בוותיקין ואף ישב על כורסה בחדרו.

בשעות הערב, פרופ' אברהם וינברגר, רופאו האישי של מרן הרב שטיינמן, ששוהה לצד מיטתו מסביב לשעות היממה סיפר ל"כיכר השבת" כי "הרב סבל משפעת שהסתבכה בדלקת ריאות והמצב לא השתנה - מה שהצריך את האשפוז".

וינברגר סיפר על התהליך החיובי והשיפור במצבו של הרב וציין כי "הרב יושב ומשוחח. כרגע הדלקנו נר חנוכה והרב השתתף ברוך השם.אני מלווה את הרב שנים רבות, והלוואי הלאה שנזכה להמשיך מתוך בריאות טובה של ראש הישיבה".

הציבור נקרא להמשיך להעתיר בתפילה ובתחנונים עבור רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר