"יעודד שילוב חרדים"

גם עובדי מדינה יוכלו לדרוש אינטרנט מסונן

הגורמים האחראים על המחשוב הממשלתי החליטו להטמיע את האפשרות לרשת מפוקחת בנהלי המשרדים הממשלתיים, לאור פניות רבות של עובדים חרדים אל ח"כ מקלב (טכנולוגיה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

פניות רבות שהגיעו אל יו"ר וועדת הטכנולוגיה, הלינו על כך שעובדים חרדים במשרדי הממשלה אינם יכולים לבקש בקרה על האינטרנט בסביבת העבודה שלהם., מה שפוגע באורח חייהם בו הם נוהגים להקפיד תמיד על סינון שכזה.

גם הם רוצים להיות כשאר העובדים במשק שעבודתם מתאפשרם להם ללא היחשות לתכנים לא הולמים, לפי בקשתם, הסביר יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) שטען כי זה אף יעזור ליתר שילוב של עובדים חרדים ברשויות השונות: "אין ספק שבשורה זו תקל על עובדי המשרדים ויפתח את הדלתות יחד עם חוק ייצוג הולם שאושר באחרונה, לעובדים נוספים במשרדי הממשלה".

הגורמים האחראים על המחשוב הממשלתי קבלו את הבקשה לאפשר לבקר את הרשת לעובדים שיביעו את רצונם בכך בפני מנהלי המחלקות שלהם, מאחר ו"כל עובד צריך להיות מרוכז לעבודתו. המציאות הזו של רשת פתוחה עם תכנים כללים ככלל לא תורמת לאיכות העבודה, למוסר העבודה ולתכלית יעדי עסקתו, אלא אף מהווה מכשול והפריע לעובד".

יצויין, כי לצורך התאמת סביבת העבודה לעובדים המבקשים זאת, נדרשו התאמות טכניות מיוחדות כיון שסביבת העבודה של העובד הממשלתי מחוברת לרשת ממשלתית כללית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר