האיום של הקיצוניים יוצא לדרך

קמפיין השיימינג: תמונות מאות חיילים חרדים הופצו ברשת

הקיצוניים איימו - כפי שנחשף ב"כיכר השבת" - וכעת, מוציאים לפועל את 'קמפיין השיימינג' בפרסום תמונות של מאות חיילים חרדים - בהם כאלו מיחידות מסווגות • חייל חרדי: "הסכנה גדולה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך המאגר)

האיום מתממש: לאחר שאיימו לצאת בקמפיין ביוש לחיילים החרדים באמצעות פרסום התמונות, הקיצונים ממשים את איומם, כאשר בשעות האחרונות מפרסם מטה המאבק נגד גיוס חרדים לצה"ל את המאגר ובו מאות תמונות של חיילים חרדים.

בסוף השבוע שעבר, חשף "כיכר השבת" כי בכוונת ארגונים חרדים קיצוניים, הפועלים כנגד גיוס חרדים לצה"ל, לצאת במערכה חריפה - "קמפיין שיימינג", שמטרתו לסמן ולהשפיל את המתגייסים החרדים תוך המשך ועליית מדרגה בפועל של קמפיין החרד"קים.

עוד בנושא:

על פי הפרסום הודיעו ראשי הארגון המזוהים עם קהילות קנאיות בארץ ובחו"ל כי יפרסמו את תמונותיהם של החיילים החרדים במטרה ליצור 'שיימינג' ולביישם ברבים.

כעת חושף "כיכר השבת" כי המאגר ובו מאות תמונות של חיילי צה"ל חרדים עלה לרשת, באמצעות שרת בגוגל דרייב, כאשר העסקנים מבקשים מהציבור הרחב לצלם ולהוסיף תמונות למאגר.

"אנו קוראים בזאת לציבור הרחב לצלם תמונה של כל חרדי במדים שנצפה בשכונה, ברחוב במכולת וכדו' - ולשלוח אלינו כדי להגדיל את המאגר, ולזכות את הרבים", כותבים העסקנים ששומרים על חשאיותם.

לדבריהם המטרה הינה כי "מעתה, יידע כל חרדי המתגייס לצבא - כי במוקדם או במאוחר תופץ תמונתו ברבים במאגר המתעדכן מעת לעת, ולא יוכל לחמוק מעיני הציבור״".

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) הגיב לקמפיין וצייץ בטוויטר: "לכל החיילים החרדים שמופיעים בקמפיין הנאצה וההסתה ברצוני לומר לכם שאני גאה בכם שבחרתם מרצונכם את מה שבחרתם. אנחנו לצידכם".

מרגי הוסיף וכתב לחיילים כי "צר לי לומר לכם אם הייתם מנדלבליט אן רקפת רוסק, הפרקליטות היתה מגישה כתב אישום כנגד המסיתים".

חיילים חרדים שנחשפו למאגר ואף זיהו את תמונתם מופיעה בו אמרו ל"כיכר השבת" כי מדובר בחציית גבול מסוכנת שעלולה לגרום לאיום על חייהם של מאות חיילי צה"ל חרדים.

"גם אם המטרה רק להכלים ולבייש אותנו בפומבי - זו בעייה גדולה אבל קל וחומר אם חלילה מישהו צעיר חמום מוח ייקח זאת צעד רחוק מידי ויעשה מעשה ויפגע במי מאיתנו אותו הוא יזהה על פי תמונתו במאגר, הסכנה גדולה", הם מזהירים.

החיילים מוסיפים וקובלים על אוזלת היד של רשויות החוק בכל הקשור לטיפול ביוזמי קמפיין החרד"קים.

גורם בצה"ל אומר ל"כיכר השבת" כי "אנשי מאגר השיימינג גרמו לנו שוב לראות כי מדובר באנשים חסרי מעש משועממים שאין להם במה להעסיק את עצמם אלא בזוטי זוטות כלל התמונות אשר נמצאים ב"מאגר" הינם תמונות שכל ילד קטן יוכל למצוא בחיפוש פשוט באינטרנט".

"מרבית מהחיילים אשר נראים בתמונות השתחררו כבר מצה"ל ומצאו עבודה מסודרת בזכות המקצועות שרכשו בצה"ל", אומר הגורם.

הגורם מוסיף ואומר כי "כלל התמונות אשר נמצאים ברשת הינם על דעתם של החיילים הנ"ל אשר אינם מסתתרים ועומדים באופן גלוי מול המצלמה לבושי מדים".

ל"כיכר השבת" נודע כי בעקבות הפרסום החלו הגורמים הרלוונטיים במשטרה לפעול מול ענקית האינטרנט גוגל במטרה להסיר את המאגר ולחשוף את הפרטים על הגורמים העומדים מאחוריהם.

כזכור, השבוע פורסם ב"כיכר השבת" כי חיילים חרדים הסובלים מהצקות בסמוך לביתם מתקשים בקבלת אישור נסיעה בלבוש אזרחי. "הצבא אטום לכל מה שקורה בציבור החרדי הוא לא מבין מה אנו סובלים והיכן אנו חיים", אמרו חיילים בשיחה עם כיכר השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר