"גאים במה שעשינו"

לא מתביישים: מחאת הגולשים החרדים בטוויטר נגד ה'שיימינג' לחיילים

אבי מימרן, איציק סודרי, צוריאל קריספל ורבים אחרים מצייצים בשעות האחרונות בטוויטר תמונות מימי שירותם הצבאי. "גאים במה שעשינו. שירתנו את העם תוך שמירת המצוות" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חלק מהתמונות ששותפו ברשת (צילום: מתוך טוויטר)

בשעות האחרונות, מעלים גולשים חרדים רבים ברשתות החברתיות תמונות של עצמם כשהם לבושים במדי צה"ל. מדובר בקמפיין נגדי לקמפיין "מאגר השיימינג" שנחשף בשבוע שעבר ב"כיכר השבת" ובמסגרתו הפיצו קיצונים במגזר החרדי תמונות של חיילים חרדים במטרה להשמיצם ולבזותם.

חרדים רבים, בהם אישי ציבור, אנשי תקשורת ופרסום ואושיות רשת מעלים בשעותה אחרונות תמונות שלהם מתקופת השירות שלהם, ו'זועמים' כביכול שאינם מוזכרים כלל במאגר שהופץ היום, כאשר כוונתם להוכיח שאינם מתרשמים מקמפיין השיימינג אלא להיפך גאים בעובדה ששירתו בצה"ל לצד שמירה על אורח חייהם והקפדה על קוצו של יוד בעניני הלכה.

סגן ראש עיריית אלעד, צוריאל קריספל צייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונה מתקופת השירות שלו לפני שנים רבות.

העיתונאי ישי כהן העלה לרשת תיעוד של איש התקשורת והשדרן אבי מימרן שהופץ במאגר, ובתגובה, מימרן "הצר" על כך שתמונתו מטושטשת וביקש לשלוח לאנשי המאגר את התיעוד האיכותי והמלא שלו. בהמשך, הוא העלה בעצמו תמונה משירותו במילואים כאשר הוא יושב ולומד יחד עם עוד חמישה חרדים נוספים.

מי שעורר רעש סביב העניין בטוויטר הוא איש התקשורת ודובר סיעת ש"ס לשעבר, איציק סודרי. בחשבונו האישי בטוויטר העלה סודרי תיעוד בו הוא נראה על מדים ממש ימים ספורים לאחר גיוסו.

בתגובה לציוצו של סודרי העלו תיעוד עצמי שלהם לחשבון הטוויטר, איש הפרסום נחמיה רוזנפלד, דובר צה"ל לתקשורת חרדית חזקי שכטר, איש הפרסום ואושיית הרשת נחמיה גרשוני, שדרן רדיו קול ברמה ישורון תורג'מן וחיים פרוש מהתאגיד 'כאן'.

לדברי גולשים חרדים רבים, מדובר בתגובה לקמפיין המשמיץ של הקיצונים. "הם מבקשים לבזות אותנו אבל אנחנו גאים במה שעשינו. שירתנו את העם ואת המולדת תוך שמירת תורה ומצוות".

"הם, הקיצונים, צריכים להתבייש על כך שהם מנסים להשמיץ ולפגוע בחיילים חרדים על כך שזכו להגן על עם ישראל" אמר אחד הגולשים ל"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר