מציינת את יום הולדתו

זהבה שאול, אמא של אורון: "הוא נחטף חי"

הרב הצבאי הראשי כבר אישר, הלכתית, כי אורון שאול נהרג כתוצאה מפיצוץ הנגמ"ש ב"צוק איתן" ושרק שרידי גופתו נמצאים בידי החמאס - אבל אמו משדרת כי היא יודעת משהו שהציבור לא (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההורים עם תמונת בנם, מפגינים. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אם סמ"ר אורון שאול היה היום (רביעי) בקרב משפחתו, הם היו חוגגים עמו את יום הולדתו ה-23. כזכור, בזמן מבצע 'צוק איתן', בעת שהוא נכנס לרצועת עזה עם כוחות גולני לסג'עייה, נחטף אורון על ידי מחבלי חמאס שפוצצו את הנגמ"ש שהיה בסמוך אליו.

הרב הצבאי הראשי כבר אישר, הלכתית, כי אורון נהרג כתוצאה מהפיצוץ ושרק שרידי גופתו נמצאים בידי החמאס, והוא הוכרז כחלל שמקום קבורתו לא נודע.

אך זהבה אמו, שנפרדה לפני חודשים ספורים גם מהבעל-האב שנפטר מסרטן, בראיון לתקשורת בו חלקה את תחושותיה סבורה אחרת: "לדעתי אורון נחטף חי, וזה מדיר שינה מעיני. החור בלב שלי גדל מיום ליום. אני כל הזמן לא מפסיקה לחשוב אם קר לו, אם הוא מצליח להירדם, אם נותנים לו לאכול או לא".

היא פונה לראש הממשלה בתקיפות ואומרת: "כבר שנתיים וחצי, ואורון לא כאן - אתה הכנסת אותו לעזה, אז עליך מוטלת החובה להחזיר אותו. אני כל הזמן מחכה שיגידו לי משהו, שיעדכנו. הרצל זכרונו לברכה, בעלי, האמין לצבא. אני לא. הציבור חייב להיות מודע, כולם חושבים שאורון היה בנגמ"ש וזה לא נכון. הוא נחטף ישר, כשהוא חי", היא טוענת בנחישות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר