מקורבו של טראמפ

מייק האקבי: פתרון שתי המדינות הוא שטות

מושל ארקנסו לשעבר ומבכירי המפלגה הרפובליקנית התייחס לנושא בראיון טלוויזיוני בו תקף את הפתרון ואמר כי הוא חסר היגיון: "זה לא הולך לקרות. עלינו לנטוש מדיניות זו" (מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מייק האקבי (צילום: שאטרסטוק)

"הקטע של פתרון שתי המדינות שנזרק במשך שנים על ידי רפובליקנים ודמוקרטים כאחד הוא נונסנס בלתי רציונלי. זה לא הולך לקרות. עלינו לנטוש מדיניות זו", אמר מושל ארקנסו לשעבר, מייק האקבי בראיון ברשת FOX.

הרפובליקני הבכיר הוסיף כי ישנן 57 מדינות מוסלמיות בעולם שמחזיקות במסת שטח של פי מאות אלפים ממסת השטח שישראל מחזיקה, שהיא רצועת אדמה זעירה בגודלה של ניו ג'רזי. "אם רצונך בפתרון שתי מדינות, מצא איזושהי מדינה ערבית מוסלמית שתהיה מאוד מוזמנת לקדם בברכה את הפלסטינים, תבנה את הדרך לשם, ותן למוסלמים לשלם על כך", אמר האקבי שידוע בדעותיו הימניות אך גם בקרבתו לטראמפ.

האקבי אמר בהתייחסו להחלטת האו"ם בנוגע לישראל כי אין דרך אחרת להתייחס לאו"ם מלבד כבדיחה.

כזכור, התמודד האקבי לו גם יש עבר כאיש תקשורת ומגיש טלוויזיה, בפריימריז הפנימי של המפלגה הרפובליקנית. האקבי, נחשב גם למקורב של טראמפ ותמך בו בעוז במערכת הבחירות האחרונה.

האקבי מנגן עם להקת חתונות בביקורו בישראל (באדיבות המצלם)

מושל ארקנסו לשעבר גם ביקר לאחרונה בישראל בביקור חם ומלא תמיכה. האקבי נוהג בכל ביקור שלו בישראל לבקר גם ביהודה ושומרון . בעת ביקור בשילה אמר: אני רואה את יו"ש כחלק בלתי נפרד מישראל. אתמוך בחיזוק ההתיישבות היהודית ביו"ש ואמשיך לראות במקום הזה מולדתו וארצו של העם היהודי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר